Strony

poniedziałek, 24 września 2018

Soy Luna 3 - Kiedy 3 sezon w Polsce? (Aktualizacja 1)

Soy Luna 3 - Kiedy 3 sezon w Polsce?
Najczęściej zadawane pytanie na blogu i nie tylko ,,Kiedy 3 sezon w Polsce?". Obecnie data nie jest jeszcze znana i potwierdzona, ale są już bardzo wielkie przypuszczenia dotyczące daty 3 sezonu w Polsce, które mogą się sprawdzić. Kiedy pojawi się 3 sezon w Polsce? Zapraszam do rozwinięcia posta!

Aktualizacja 1 - Znamy już oficjalną datę trzeciego sezonu w Polsce!

Pierwszy sezon w Polsce zaczął się 16 maja, a zakończył 23 marca. Na premierę drugiego sezonu czekaliśmy 6 miesięcy i rozpoczął się we wrześniu. Premiera ostatniego odcinka drugiego sezonu odbyła się 4 maja i przeliczając 6 miesięcy od maja wychodzi październik. Wszystko wskazuje właśnie, że premiera 3 sezonu w Polsce odbędzie się w październiku. Ale dokładniej którego dnia? Dowiecie się czytając dalej :)


Disney Channel Polska postanowił zacząć powtórki od 56 odcinka 1 sezonu, dlaczego nie od 1 odcinka 2 sezonu? Wszystko wskazuje, że Disney Channel Polska postanowił nagrać dubbing do 30 odcinków czyli polówkę całego sezonu. Dlatego, że dzielić na 20 odcinków, tak jak z pozostałymi sezonami byśmy nie mieli połowy całego sezonu, który trzyma największe napięcie całego sezonu.


Dobra, ale wróćmy do tematu możliwej dokładniejszej daty. Po wyemitowaniu powtórek od 56 odcinka 1 sezonu do finału, w ramówce pokazuje, że będą emitować od 1 odcinka 2 sezonu pod koniec czerwca. Jeśli by emitowali przez całe wakacje 2 sezon bez przerwy do finału. To finał 2 sezonu ukaże się 12 października 2018 w piątek. Jeśli by nie było jakiś przerw, co bardziej liczę, że przerwy nie będzie to trzeci sezon ukaże się dokładnie 15 października 2018 roku :) Nie jest to nic potwierdzonego, leć przypuszczenia, które mogą się sprawdzić i to bardzo.

Aktualizacja 1 - Znamy już oficjalną datę trzeciego sezonu w Polsce!

Już od nie dawna mogliśmy poznać oficjalną datę 3 sezonu. Jednak nasza teoria 100% się nie sprawdziła, ale finał według przypuszczeń odbędzie się bez zmian, czyli 12 października o 19:30. Disney Channel postanowił zrobić przerwę z Soy Luną i przez 2 tygodnie serial znika w ogóle z telewizji. Spokojnie tylko 2 tygodnie, bo już 29 października ujrzymy wyczekiwany 1 odcinek 3 sezonu z Polskim Dubbingiem o 19:30 w Disney Channel! Tak dobrze słyszycie :) W nowym sezonie zobaczymy przemianę głównej bohaterki Luny po tym, jak odnalazła dziadka i poznała swoją przeszłość. Jednak dla Luny to wszystko nie jest łatwe, gdy zostaje dziedziczką wielkiej fortuny. Jam&Roller zmieni się do nie poznania. Obietnice Garrego się spełniły i od teraz wrotkowisko nazywa się Red Sharks. Więcej dowiecie się oglądając nowy sezon od 29 października o 19:30 i powtórki o 22:00 w Disney Channel.

Informacje: Źródło pochodzi z programu telewizyjnego i strony "Dubbingpedia"

Cieszycie się, że na pewno zobaczymy drugi sezon już 29 października o 19:30? W końcu mamy oficjalna datę i możemy tylko liczyć dni :) Dajcie znać w komentarzach!

19 komentarzy:

  1. Hura!!! Uwielbiam Soy Lune oglądam każdy odcinek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam 16lat, oglądam każdy odcinek, uwielbiam Soy lune. Weronika, żary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy
      To jesteśmy w tym razem bo też mam 16 lat i właśnie kończę gimnazjum

      Usuń
    2. Spoko ja mam 17 lat a dalej to oglądam haaha

      Usuń
    3. Ja mam 21 lat i to oglądam 🤣😂

      Usuń
  3. Super, ja co prawda jestem dwa lata młodsza ale i tak uwielbiam soy luna ponieważ serial ciągle pozytywnie mnie zaskakuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam 15 lat a uwielbiam soy lune

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadza się 3 sezon Soy Luny pojawi się na polskim disney channel 15 października. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja niestety nie mam Disney Channel to na jakiej stronie internetowej mogę oglądać ?

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 sezon pojawi się 20 Października 2018r. O tej samej godzinie co 2 sezon. Czyli o 19:30. Już pewne jest że nie zobaczymy w niej Gastóna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gaston będzie na początku ponieważ rok akademicki zaczyna się dopiero w październiku. Dowót na to masz w piosene "I've got a feeling" na Disney Chanel LA z resztą potem Gaston będzie jeszcze przez jakiś czas będzie chatować z Niną po czym się rozstaną

      Usuń
  8. Ale podobno premiera 3 sezonu ma być 16 września

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeeeeeeee! Kocham Soy Lune! xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Soy Luna 3 29 października. Jej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam prawie 30 lat i szczerze przyznam sie ze nie opuscilam zadnego odcinka sezonu 2 z niecierpliwością czekam na sezon 3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam 9 lat i ją kocham

    OdpowiedzUsuń
  13. czy odcinki 3 sezonu bedą pojawiac sie na tej stronie? jak tak to o jakich godzinach?

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy na Disney channel będzie zwiastun "Soy luny"3?

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię ten serial, tylko wkurza mnie że wszyscy są tacy naiwni, niekumaci bądź też jacyś psychiczni. Ale oglądać i tak będę - zapowiada się ciekawie <3

    OdpowiedzUsuń