Strony

niedziela, 8 października 2017

Wielkie zmiany w trasie ,,Soy Luna LIVE,, ?! Co do obsady ?! Piosenek?!

Wielkie zmiany w trasie ,,Soy Luna LIVE,, ?! Co do obsady ?! Piosenek?!
Ostatnio niezbyt się ciekawie dzieje z trasa ,,Soy Luna LIVE,,! Serialowy Gaston czyli Agustin Bernasconi odszedł z trzeciego sezonu oraz zrezygnował z trasy na potrzeby podpisania kontraktu z wytwórnią muzyczną. 5 Października napisała kolejna osoba, że rezygnuje też z trasy Soy Luna LIVE! A czy Lionel Ferro wróci to już jest nie pewne, zauważcie, że na zdjęciach nigdzie nie ma serialowego Nico to jest już podejrzane! Ale jeszcze brakuje dwóch osób !Jeśli chcecie się dowiecie kto wystąpi oraz kto nie i co może się przez to zmienić to zapraszam do rozwinięcia posta!

Zacznę od tego kto wystąpi! Na pewno wystąpią na trasie:

- Karol Sevilla
- Michael Ronda
- Ruggero Pasquarelli
- Jorge Lopez
-  Ana Jara
-  Chiara Parravicini
- Valentina Zenere
- Gaston Vietto
- Malena Ratner

A co z resztą czemu ich nie ma na zdjęciach promocyjnych grupowe z trasy Soy Luna LIVE ? Są to:

-  Carolina Kopelioff
-  Katja Martinez
-  Lionel Ferro
-  Agustin Bernasconi ( To wiemy, że zrezygnował z trasy oraz grania w Soy Lunie 3)


Wszystko się zaczęło od wydawania najnowszych zdjęć promocyjnych do trasy Soy Luna LIVE! I już wiemy ! Czemu nie ma tych aktorów! Na zdjęciu widzimy Katję, ale na 100% niestety nie pojawi się na trasie bo zdjęcie jest z połowy września ! Zaczniemy mówić czemu Katji nie będzie:

- Katja Martinez:
5.10.2017 na Twitterze nasza serialowa Jazmin napisała niestety, że rezygnuje z trasy ! Są przyczyną osobiste sprawy. Oto wpis i tłumaczenie:
Jak coś to jest błąd w tłumaczeniu zamiast ,,Chciałem,, powinno być ,,chciała,, :) Niestety, ale nasza Katja nie wystąpi w trasie :( Dobrze, a co z resztą ?

- Carolina Kopeliof
Krążą plotki, żę również nie wystąpi w trasie po Europie, jedną przyczyną jest też czemu nie ma ma na zdjęciach. To nie jest potwierdzone, ale możliwe jest :( Ponieważ jak zauważyliście tez nie ma na zdjęciach ! Zostało wycięte z obsadą , była serialowa Nina, a teraz nie oto zdjęcie z trasy ,,Soy Luna En Concierto:


- Lionel Ferro
Z Lionelem jest nie wiadomo! Ponieważ z spraw osobistych nie mógł wystąpić w trasie ,,Soy Luna En Concierto! A w trasie po Europie też nie wiadomo! Więc jest mała szansa, że wystąpi :( Ale również nie jest to potwierdzone, ponieważ nie ma go na zdjęciach promocyjnych!

Dobra, ale te osoby nie wystąpią ? To na pewno zmienią się piosenki, niektóre zostaną zabrane, i dodane inne! Na pewno nie usłyszymy piosenki (Przypuszczenia nie potwierdzone):

- Fush te vas! (Ponieważ tam śpiewała Jazmin oraz refren Ambar i Delfi, ale mała szansa aby śpiewano piosenkę bez Katji, ponieważ w serialu Jazmin ta piosenkę napisała jako solowo )

- Mitad y Mitad ( To już na pewno tej niestety nie usłyszymy, ponieważ jest to duet śpiewana przez Carolina i Agustin, a własnie Agustin zrezygnował z udziału w trasie! A jak też nie wystąpi Nina to już na pewno nie usłyszymy ?

- Chicas asi ( Piosenkę śpiewają Vale, Malena i Katja ! A teraz nie wystąpi Katja :( Więc jest mała szansa aby śpiewano bez niej!)

Aquí Estoy ( Nie muszę mówić ponieważ jest to Duet serialowego Matteo oraz Gastona, a niestety serialowy Gaston zrezygnował z trasy! A sam serialowy Matteo nie zaśpiewa piosenkę o duecie.


Co o tym wszystkim sądzicie ? Czy wystąpią tylko 9 członków w trasie ? Czy serialowa Nina oraz Nico wystąpią ? Nie jest potwierdzone, że nie wystąpią, ale na to wskazuje :( Będzie wam brakować Katji (Jazmin) ? Dajcie znać w komentarzu! Jeśli czegoś się dowiemy to post zostanie z aktualizowany :) 








7 komentarzy:

  1. Ale szkoda a le mam na dzieke ze wystompiom ����

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, ale się porobiło...
    Będzie mi brakować wszystkich nieobecnych :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Skopiowałaś tego posta od innego bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ? Ja pisałem tego posta już od 14:00 po trochu z ostępami ! Ja niczego nie od gapiłem, jeśli ci chodzi o bloga o Soy Lunie 2 Polska, to oczywiście, że będzie podobne posty logiczne jest ta sama tematyka, ale ja już nie kopiuje! Zdarzyło się kiedyś też na blogu Soy Luna 2 Polska był to post ,,Soy Luna 2 - Zapowiedz ostatnich odcinków,, i ja dałem prędzej posta, a po godzinie oni mieli więc co znaczy że oni skopiowali mojego posta ? A co jest napisane tak samo ? No oczywiście, że nie :) Napisałem, ponieważ ostatni się nie ciekawie dzieje z trasą napisałem kto wystąpi, kto możliwe, że nie, i jakie piosenki mogą się nie pojawić, a tam jest tylko głównie o Katji napisane! Napiszę ci to samo co wtedy napisała właścicielka posta z tym że oni kopiują posta z mojego posta bo z nią się zgadzam i bym już nigdy nie skopiował! Jest to napisane przez ,,Marti,,!

      ,,Aby rozwiązać wszystkie wątpliwości.Nikt tutaj niczego nie od nikogo od gapił, oraz że posty mogą się pojawiać podobne na obu blokach ze względu na dane tematyki. Jednak podkreślam, że bez względu na to, który wpis pojawił się pierwszy... (Dałem kropki ponieważ było napisane związano wtedy z sprawą, że blog ten kopiuje moje posty!) Choć posty na blogach mają taką samą tematykę, różną się od siebie choćby treścią, co oznacza, że tym bardzie nie są od siebie skopiowane. ... ,,

      I wtedy z Marti się zgadzałem bo ma rację, tylko teraz jest na odwrót sytuacja! Jeśli chcesz wiedzieć jak są posty skopiowane to są takie jak mają wszystko napisane tak samo, wszystkie takie same są zdjęcia itp: Na przyszłość zastanów się co napiszesz :)

      Usuń
    2. A drugą rzeczą co nie miałem pisać posta z informacją, że Katja nie wystąpi oraz inny ? bo ma blogu już inny ? No bez przesady są to blogi z Soy Luny i my jesteśmy z zgodzie a ty robisz jakiś problem którego nie ma !

      Usuń
  4. A czemu Agustin Bernasconi zrezygnował? Wiadomo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrezygnował z trasy i Soy Luny 3 bo podpisał kontrakt z wytwórnią z Maxim... :(

      Usuń