Strony

niedziela, 16 września 2018

#LatozSoyLuną2 - #3 Cover - Opracowanie - Será que no me amas

#LatozSoyLuną2 - #3 Cover - Opracowanie - Será que no me amas
Na samym początku chcę Was bardzo przeprosić, za to, że na blogu przez najbliższy okres nie pojawiały się nowe posty. Jest to spowodowane moimi sprawami życiowymi i braku chęci do pisania! Postanowiłem wynagrodzić wam tygodniową porcją ostatnich postów z serii #LatozSoyLuną2 do 23 września! Dzisiaj przychodzę do Was z trzecim postem opracowań coverów! Jako trzeci cover, będzie to wykonany również przez Ruggero Pasquarelii, znany jako Matteo z serialu "Soy Luna"! Cover nosi tytuł "Será que no me amas" i został wykonany 21 lipca, więc cover jest świeży. Nie przedłużając zapraszam do rozwinięcia posta! Zapraszam :)


(HISTORIA PIOSENKI!)
Piosenka ,,Será que no me amas" została wykonana przez Luis Miguel, który jest meksykańskim piosenkarzem pochodzenia włoskiego. Urodził się 19 kwietnia 1970 roku ! Utwór został wydany na płycie w 1990 roku i płyta nosi tytuł "20 Añoss".


(ORYGINALNA PIOSENKA - WERSJA Z CD!)


(COVER - TELEDYSK - Ruggero Pasquarelli)


(TEKST PIOSENKI)
No s qu est pasando
Que todo est al revs
Que t ya no me besas
Tal como ayer

Que anoche en la playa
No me dejaste amarte
Algo entre nosotros
No va bien

No culpes a la noche
No culpes a la playa
No culpes a la lluvia
Ser que no me amas

No busques ms disculpas
No siento tus caricias
Ya no eres la misma
Que yo am

Te veo tan distante
Te siento tan distinta
Pues hay dentro de ti
Otra mujer

No culpes a la noche
No culpes a la playa
No culpes a la lluvia
Ser que no me amas

Ya no s, ya no s, ya no s
Qu va a pasar
ya no s, ya no s, ya no s
Qu voy a hacer

No s qu est pasando
Que todo est al revs
Pero ya no lucho
Como ves

Ayer no te importaba
Amar bajo la lluvia
Hoy no te divierte
Ya lo s.



(TEKST POLSKI)
Nie wiem, co się dzieje
Że wszystko jest na odwrót
Że już mnie kochasz
Tak jak wczoraj

Tej ostatniej nocy na plaży
Zabroniłaś mi się kochać
Coś jest między nami
To nie idzie dobrze

Nie obwiniaj nocy
Nie obwiniaj plaży
Nie obwiniaj deszczu
Bycie tym, że mnie nie kochasz

Nie szukaj więcej przeprosin
Nie czuję twojego dotyku
Nie jesteś taka sama
Jestem

Widzę cię tak daleko
Czuje się tak inny
Cóż jest w tobie
Kolejna dziewczyna

Nie obwiniaj nocy
Nie obwiniaj plaży
Nie obwiniaj deszczu
Bycie tym, że mnie nie kochasz

Nie wiem już, nie wiem już, nie wiem już
Co się już nie wydarzy
 Już nie wiem, nie wiem
Co mam zamiar zrobić

Nie wiem, co się dzieje
Że wszystko jest na odwrót
Ale ja już nie walczę
Jak widzisz

Wczoraj cię to nie obchodziło
Miłość w deszczu
Dzisiaj nie masz zabawy
Już wiem


Co sądzicie o coverze? Którą wersję wolicie? Ruggero czy oryginalną? Koniecznie dajcie znać w komentarzu :) 

1 komentarz:

  1. Super piosenka i wolę ja w wykonaniu naszego ruggero :)

    OdpowiedzUsuń