Strony

piątek, 5 października 2018

#HallowenzSoyLuną - Nowa mini seria!

#HallowenzSoyLuną - Nowa mini seria!
Już za niedługo Halloween dlatego z tej okazji postanowiłam zrobić taką malutką serię właśnie o tym święcie. Dlatego jeśli jesteście ciekawi jakie atrakcję w tym roku dla was przygotowałam to Zapraszam. Więcej w rozwinięciu!


Znalezione obrazy dla zapytania halloween

Nie wiem jak wy, ale ja wprost uwielbiam Halloween jest to tak naprawdę jedyny dzień w roku w którym można się przebrać i pozbierać cukierki. Wiadomo w Polsce nie mam czegoś takiego, ale często możemy się spotkać z różnymi atrakcjami właśnie z okazji tego święta. A więc o czym będzie ta seria i ile ona będzie trwała a więc już wam mówię!

Seria zacznie się w piątek czyli właśnie dzisiaj i będzie trwała aż do Halloween. Będzie ona się pojawiała co każdy piątek  o godzinie 19:30. Serie jakie dla was przygotowałam to między innymi:

- Ubierz się jak... (W tego tupu postów pokażę wam jak przegrać się za swoją ulubioną postać z serialu, ale i nie tylko)

- Halloweenowe DIY  ( Jak sama nazywa mówi w tego typu postach pokaże wam jak tanio i szybko zrobić  dekorację do waszego pokoju w stylu Halloween)

- Dookoła świata (W tego typu postach będziemy patrzyć jak to święto wygląda w różnych krajach)

I wiele innych serii :)

I właściwie to tyle. Jak wam się podoba seria? Których typu postów nie możecie się najbardziej doczekać? Piszcie w komentarzach. A wy widzimy się  już w piątek o 19:30 do zobaczenia. Cześć!



1 komentarz:

  1. Seria ,,Dookoła Świata" - Halloween w każdym kraju obchodzone jest tak samo (O ile w innych krajach sie je obchodzi)...

    OdpowiedzUsuń