Strony

czwartek, 5 stycznia 2017

Soy Luna - Opracowanie - Alas!

Soy Luna - Opracowanie - Alas!
Dzisiaj przychodzę do was z pierwszym postem opracowań piosenek z seriali Soy Luna! Alas, co w języku polskim oznacza "Skrzydła". Jeśli chcecie usłyszeć, zobaczyć cały tekst oryginału i polki to zapraszam was do dalszego czytania! 

Tekst piosenki:


Estoy cerca de alcanzar mi cielo 
desafiando la gravedad 

nada puede detener este sueño 

que es tan real 


Se que no existe el miedo 

si no dejo de intentar 
la emoción que me mueve 
es la fuerza de un huracán 



Esto que hay en mi interior 

es mágico por que todo puede suceder 
y si caigo vuelvo voy yo voy 
y vuelvo y voy 



Y si no hay vuelta atrás 

hay que arriesgarlo todo 
bajo mis pies no hay gravedad 
solo hay alas 



Nunca hay que dudar 

no esta prohibido nada 
cuando un sueño es real 
solo hay alas 



Yo no espero más de lo que siento 

es un reto para enfrentar 
algo quiere despertar 
mi destino es tan real 



Se que no existe el miedo 

si no dejo de avanzar 
la emoción que me mueve 
es la fuerza de un huracán 



Esto que hay en mi interior 

es mágico por que todo puede suceder 
y si caigo vuelvo voy yo voy 
y vuelvo y voy 



Y si no hay vuelta atrás 

hay que arriesgarlo todo 
bajo mis pies no hay gravedad 
solo hay alas 



Nunca hay que dudar 

no esta prohibido nada 
cuando un sueño es real 
solo hay alas 



Es real solo hay alas

Con un puente en mi interior 
deslizándome lejos, lejos 
es real solo hay alas 
en mi mundo libertad 
deslizándome lejos 
cada vez mas lejos 



Y si no hay vuelta atrás 

hay que arriesgarlo todo 
bajo mis pies no hay gravedad 
solo hay alas 



Nunca hay que dudar 

no esta prohibido nada 
cuando un sueño es real 
solo hay alas.


Tekst Polski:


Jestem bliska
osiągnięcia celu

grawitacja nie grozi mi

Nic już nie powstrzyma mnie 
i marzenia,co spełnia się



Strach opuścił moje myśli

a ja nie przestaję próbować
Energia,która mną kieruje
jest jak huragan



To co czuję,wewnątrz mnie 

magiczne jest
Bo przecież wszystko możliwe dziś
gdy upadnę,wstanę upadnę znów lecz podniosę się



Już nie ma drogi wstecz

więc trzeba ryzykować
pod niebo wzbiję się,
do chmur skrzydła poniosą




Rzuć wątpliwości precz

nic nie jest zakazane
pod niebo wzbiję się,
do chmur skrzydła poniosą




Nie czekałam nigdy na nic więcej

chciałam czuć, to co czuję dziś
Coś próbuje zbudzić mnie 
przeznaczenie tak bliskie jest




Strach opuścił moje myśli 

a ja nie przestaję próbować 
Energia, która mną kieruje
jest jak huragan



To co czuję,wewnątrz mnie 

magiczne jest
Bo przecież wszystko możliwe dziś
gdy upadnę,wstanę upadnę znów lecz podniosę się



Już nie ma drogi wstecz

więc trzeba ryzykować
pod niebo wzbiję się,
do chmur skrzydła poniosą



Rzuć wątpliwości precz

nic nie jest zakazane
pod niebo wzbiję się,
do chmur skrzydła poniosą



Prawdą, że skrzydła istnieją

gdy uwierzysz,poprowadzą
Mostem wprost do twego serca
Serca



Prawdą, że skrzydła istnieją

w świecie mym pełnym wolności
Poprowadzą cię daleko
z każdym dniem wciąż dalej



Już nie ma drogi wstecz

więc trzeba ryzykować
pod niebo wzbiję się,
do chmur skrzydła poniosą



Rzuć wątpliwości precz

nic nie jest zakazane
pod niebo wzbiję się,
do chmur skrzydła poniosą

Piosenka CD:


Teledysk:


Występ Karol i Rugge promujący serial:


Występ finalny wrotkarki:


I co spodobała wam się piosenka "Alas" ? Moim zdaniem jest taka w stylu Luny :) Dajcie znać w komentarzu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz