Strony

sobota, 27 maja 2017

Post Informacyjny + Prośba + Terminarz


Ostatnio zauważyłem że spadła statystyka na blogu , jeśli nie wie co to znaczy statystyka to znaczy że spadło wejść na blogu. Może być moja wina ,  że ostatnio piszę mało ale za to przepraszam ponieważ zbliża się koniec roku  dużo sprawdzianów dają czy do nadrobienia lub czegoś poprawienia ocen z przedmiotów więc dlatego może być przyczyną winy spadania statystyki że pojawia się mniej postów . Więcej dowiecie się w rozwinięciu !

Przepraszam że pojawia się mniej postów , ale zrozumcie mam też na głowie inne rzeczy które są ważniejsze! 1 czerwca 2017 zostaną wydane u mnie proponowane oceny a 15 czerwca lub prędzej oceny na stałe. Z powodu wystawianie ocen mam mało czasu na pisanie za to przepraszam. Od 18 czerwca  będą pojawiać się codziennie posty . Ostatnio już nikt nie piszę komentarzy , nawet ,,Gabka,, za to mi przykro . Macie przyjaciół ? to proszę jeśli ktoś ma przyjaciół a lubią Soy Lunę nawet chłopcy to dajcie kartę z linkiem bloga lub nazwą bloga i powiedzcie że możecie się dowiedzieć więcej o Soy Lunie , nie każę ale proszę .

Link: SoyLuna3PL.Blogspot.com
Nazwa Bloga: Soy Luna 3 Polska 

Też bardzo proszę abyście pisali nam komentarze bo dla nas komentarze ułatwiają pisanie postów jak wolicie itp:

Terminarz:

Wktótce jeszcze dojdą nowe serie !
Więc jak mówię powiedzcie swoim przyjaciółom że jest blog taki i podajcie link lub nazwę . Dziękuję jeśli się zgodzicie !






 

4 komentarze:

  1. Przepraszam że nie piszę już komentarzy, ale teraz mam strasznie dużo do roboty. Chodzę do szkoły muzycznej i oprócz zwykłych poprawek, sprawdzianów mam jeszcze egzaminy z instrumenty, kształcenia słuchu i audycji muzycznych. Wracam do domu o 18 lub nawet później i nie mam na nic czasu. Zachęcam do dalszego pisania po mimo tego wszystkiego i pozdrawiam
    Gabka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ja nie kończę tylko trochę szkoda że spadła statystyka , a oczywiście nie zmuszam pisania komentarzy ale proszę :) Gabka a może masz przyjaciół którzy lubią Soy Lune i podaj link lub nazwę bloga z poleceniem również nie zmuszam też polecania

      Usuń
    2. Już poleciłam paru przyjaciółką co kochają soy lunę:-)

      Usuń
    3. Dziękuję niech też piszą bardzo chętnie po czytam i jeszcze raz dziękuje że jesteś ty jedyna która piszę naprawdę nie wiem czemu nikt inny nie pisze a czyta dużo

      Usuń