Strony

niedziela, 3 grudnia 2017

#1 Recenzja - Płyta ,,La Vida es un Sueño 1,, !

#1 Recenzja - Płyta ,,La Vida es un Sueño 1,, !
Dawno nie było recenzji, bo czekałem na moją paczkę produktów z Soy Luny. W nim znalazły się polskie rzeczy i płyta ,,La Vida Es Un Sueno 1,, z za granicy! Jak wiemy, do tej pory płyta niestety się nie ukazała w Polsce i nie zamierzałem czekać, nawet nie wiemy czy będzie w Polsce, dlatego zamówiłem ją za jedynie 32.99 złoty, więc się bardzo opłacało niż za około 100 złoty na Allegro :) Również chcę powiedzieć, że poprzednie recenzje magazynów zostały usunięte, bo nie cieszyły się wyświetleniami, bo było to spowodowane, że recenzje były na początku prowadzenia bloga, a dużo osób nie znało i nie wiedziało, że w ogóle były na blogu :) Dlatego stwierdziłem, że usunę tamte licząc również wakacyjne recenzję i napisać je jeszcze raz jako kolejne  jedna seria, bo również zrobiło się zamieszanie i bardziej dopracowanie recenzje :) Zapraszam was do recenzji płyty z drugiego sezonu!
Okładka:
Okładka moim zdaniem jest piękna! Różni się od pozostałych, kolorystyką i wyglądem postaci. Na okładce możemy zobaczyć po środku naszą kochaną Lunę po prawej stronie Simona czyli najlepszego przyjaciela Luny i Matteo po lewej stronie. Widnieją na drugo sezonowym motywie. Widzimy oprócz postaci logo po prawej stronie też i na dole logo Disney Channel ! Po lewej widzimy napis ,,La Musica De Tu Serie Favorita,, czyli na Polski ,,Muzyka z ulubionego serialu,, . Również na okładce widnieje tytuł płyty czyli ,,La Vida Es Un Sueno 1,, . Okładka moim zdaniem jest piękna różniąca się od innych płyt :)

Środek:
Tak jak zawsze w środku znajdziemy płytkę i książeczkę! Płytka również jest w stylu drugiego sezonu w kolorze niebieskim. Na niej znajdziemy logo serialu i nazwę płyty . Po lewej stronie płytki również zobaczymy logo Disneya. Pod płytką znajdziemy naklejkę w motywie słuchawek.


Książeczka:
Książeczką nie jest zbyt duża, zawiera tylko jedną stronę z piosenkami :( Trochę się rozczarowałem, ale cóż wszystkiego nie można mieć po myśli dobrze :) Na niej znajdziemy tytuły piosenek, oraz kto stworzył piosenkę i kto śpiewa. Jedynie co w płycie jest minus to książeczka, ale mam na dzieję, że wersja płyty 2 będzie już normalna książeczka :)

Tył:
No i został tył płyty do podsumowania :) Na tyle jak zawsze zobaczymy listę piosenek czyli znajdziemy na niej 13 piosenek wspaniałych! Po prawej stronie również zobaczymy Logo Disneya i Lunę. Tył tęż mi się podoba :)

Podsumowanie:
No i podsumowanie całej płyty ! Płyta tak na prawdę bardzo mi się podoba, ma moje wszystkie ulubione piosenki z drugiego sezonu oraz wykonanie podoba mi się! Jedyny minus jest to książeczka, ale tak dam za płytę 9.5/10 bo naprawdę fajna jest płyta, a druga rzecz że za całą płytę 42.99 złoty z przesyłką, więc bardzo tanio jak na nie polską płytę, bo ona nie jest dostępna w Polsce! 
Moja ocena za całą płytę jest 9.5/10 bo naprawdę jest fajna!

Teraz przejdę do pytania pewnie którego zadajecie! Dużo osób pewnie zastanawia się z kąt mam płytę, skoro w Polsce nie jest dostępna. Ja ją zamówiłem na pewnej polskiej stronie która była w promocji z 62.99 złoty na 32.99 złoty, więc płyta była bardzo tania z przesyłką bo kosztowała jedynie 42.99 złoty! Na tą płytę czekałem, aż 3 tygodnie, ale szybko to zleciało :) Również wkrótce mam zamiar zamówić drugą cześć płyty, więc będzie jej też recenzja. Płytę zamówiłem, ponieważ najprawdopodobniej płyty nie będzie w Polsce, a czekać wieki, to wolę już zamówić :)

Co sądzicie o płycie ? Może macie ją już ? Koniecznie dajcie znać w komentarzu :)

2 komentarze:

  1. Super recenzja, mogę się dowiedzieć, w ile dni przyszła Ci płyta :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiłem 14 listopada a dostałem 28 listopada, więc szybko :) Również Pozdrawiam

      Usuń