Strony

środa, 25 stycznia 2017

Soy Luna - Opracowanie - Mírame a mí !

Soy Luna - Opracowanie - Mírame a mí !
Dzisiaj przychodzę do was z trzecim opracowaniem piosenki z serialu Soy Luna! Mírame a mí  co w języku polskim oznacza "Spójrz na mnie". Jeżeli chcecie zobaczyć tekst piosenki i tłumaczenie polskie, to zapraszam was do dalszego czytania :)

Tekst piosenki:


Yo puedo subir, puedo bajar
Me sobra el tiempo para ganar
Puedo estar bien, puedo estar mal
Dicto las reglas para jugar
Podria hacer que el sol eclipse la luna
No existe condicion que yo no reuna
Lo que todos quieren tener
Ya lo tengo mil veces
Arriesgada y sin limites
Las ganas me mueven

No existe condicion que yo no reuna
Aqui mirame a mi
Ya se, me recordaras

Lo que todos quieren tener
Ya lo tengo mil veces
Arriesgada y sin limites
Las ganas me mueven

Puede decir, puedo callar
Si me decido puedo llegar
Esta es mi vida no pienso cambiar
Ya naci lista para triunfar

Podria hacer que el sol eclipse la luna
No existe condicion que yo no reuna
Lo que todos quieren tener
Ya lo tengo mil veces
Arriesgada y sin limites
Las ganas me mueven

Lo que todos quieren tener
Ya lo tengo mil veces
Arriesgada y sin limites
Las ganas me mueven

No existe condicion que yo no reuna


Tekst Polski:


Mogę się wznieść, mogę upaść
Ale nie morzesz ze mną wygrać
Mogę być dobra, mogę być zła
Tej gry reguły dyktuje ja

Doprowadzę do księżyca zaćmienia
Nie istnieje warunek nie do spełnienia.

Mam coś czego inni pragną
I nigdy mi tego nie zabraknie
Ryzykuje bez obaw
To pragnienie mnie napędza
Nie istnieje warunek nie do spełnienia

Teraz spójrz na mnie
Wnet mnie rozpoznasz

Mam coś czego inni pragną
I nigdy mi tego nie zabraknie
Ryzykuje bez obaw
To pragnienie mnie napędza

Kiedy chcę muwie, czasem mile
Decyduję i wnet dostaję
To moje życie, nie chcę go zmieniać 
Urodziłam się, by triumfować 

Doprowadzę do księżyca zaćmienia
Nie istnieje warunek nie do spełnienia.

Mam coś czego inni pragną
I nigdy mi tego nie zabraknie
Ryzykuje bez obaw
To pragnienie mnie napędza

Mam coś czego inni pragną
I nigdy mi tego nie zabraknie
Ryzykuje bez obaw
To pragnienie mnie napędza

Nie istnieje warunek nie do spełnienia


Teledysk:


Co sądzicie o pierwszej piosence Ambar? Dajcie znać w komentarzu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz