Strony

sobota, 21 stycznia 2017

Soy Luna 2 - Tini w Soy Lunie!

Soy Luna 2 - Tini w Soy Lunie!
Przedwczoraj pojawiło się w sieci zdjęcie na którym widać Karol razem z Tini na planie filmowym. Zrobiła się bardzo głośno, o tym co ona tam robi... Więcej w rozwinięciu posta :)


Te zdjęcia Karol z Tini w sieci wywołało wiele kontrowersji. Niektórzy fani serialu Violetta nie za bardzo spodobało się to, że Tini wystąpi w tym serialu. Czytałem m.in komentarze, że twórcy nie mieli już co zrobić, więc wzięli Tini, żeby zwiększyć oglądalność serialu. Jest jeszcze wiele innych tego typu komentarzy. Są to po prostu fani serialu Violetta, którzy nie mogą się pogodzić z tym, że serial się zakończył. Na szczęście są też fani, którzy cieszą się, że zobaczą Tini jeszcze raz w serialu. Ja też należę do tego grona. Cieszę się, że zobaczę moją ukochaną Tini w moim ulubionym serialu. Dużo osób myślało, że w gościnnej obsadzie zobaczą Jorge Blanco, czy Mercedes Lambre niż samą Tini Stoessel. Widać życie lubi zaskakiwać.Każdemu z nas osoba Martiny ,, Tini " Stoessel jest w większym lub mniejszym stopniu znana. Zagrała ona tytułową rolę w wielkim hicie Pol - ka jakim stał się serial ,,Violetta", w którym rolę odgrywali mi.in Ruggero Pasquarelli ( Matteo ),  Rodrigo Pedreira ( Rey ), Diego Alcala ( Tino ),  German Tripel ( Cato ) oraz Ezequiel Rodriguez ( Ricardo ),

Po skończeniu przygody z ostatnią trasą Violetta Live, Martina rozpoczęła swoją solową karierę i przygotowuje się teraz do wyruszenia we własną trasę koncertową, która obejmie również Polskę.

W przerwie Tini wróciła do swojego rodzinnego miasta - Buenos Aires i znalazła również chwilę, aby wpaść na nagrania do 2 sezonu serialu ,, Soy Luna". 

Karol Sevilla pochwaliła się wspólnym zdjęciem z nagrań na swoim instagramie:


TŁUMACZENIE:
Jak świetnie jest z tobą nagrywać @tinistoessel 



 Ja uważam, że fajnie zobaczyć Martinę ponownie na ekranie zwłaszcza, że nie będzie ona już Violettą a Tini :) 



1 komentarz:

  1. Dwie, główne bohaterki moich ulubionych telenoweli na jednym planie filmowym - jestem mega szczęśliwa, że tak dobrze się dogadują!
    Zapraszam również na mój blog www.ZaOkiemJulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń