Strony

czwartek, 11 maja 2017

Karol ma dopinane włosy !?

Ostatnio jak wiecie Karol Sevilla miała nie dawno w koncertach Ombre , ostatnio przeglądając na kanale Disney Channel La są filmiki poza koncertem i podczas i zauważyłem że Karol ma dopinane włosy ...!


(Jeśli zdjęcie jest małe to wystaczy kliknąć w je , a powiekszy się !)
To właśnie zauważyłem są to dwa zdjęcia z jednego dnia naglę Karol włosy tak rosną nie sądzę , wystarczy powiedzieć ma dopinane włosy zobaczcie w następnych zdjęciach

Tak samo tu widać z przodu są jej ale z tyły już dopięte !


Jest to zdjęcie z pierwszego koncerty i jak sami widzicie tu nie miała dopiętych włosów.

Tu już mniej widać ale widać prędzej ostające swoje prawdziwe włosy

Mam na dzieję że wam post się spodoba o Karol Sevilli , jak myślicie ma dopięte ? Czy się wydaję ? 

7 komentarzy:

  1. Może ma dopięte. Spoko wygląda. Ale i tak dużo lepiej wygląda z prostymi włosami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 100% ma dopietę ! Ja wolę ją jaką naturalną czyli nie z dopiętymi włosami jak ty :)

      Usuń
  2. Czy Karol nie ma przypadkiem jakiegoś konfliktu z dziewczynami z planu ? Konkretnie z Karolina ? Karolina dodała zdjecie na insta i oznaczyła całą obsade oprócz Karol...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia ? Ale wątpię żeby był jakiś konflikt ale może być jakiś :)

      Usuń
    2. Z tego co wiem wiem, to karolina i karol nigdy nie były najlepszymi przyjaciółkami. Lubią się i szanują, ale karolina bardziej trzyma się z valentiną i maleną. Może poprostu zapomniala ją oznaczyć. Tak się zdarza jak masz do oznaczenia kilkanaście, a nawet więcej ludzi.

      Usuń
    3. też tak mi się wydawało karol ma lepsze kontakty z chłopakami z planu niż z dziewczynami bo zobaczcie valentina i karolina się trzymają razem tak samo jak chiara i katja lub ana i malena a ona zawsze sama na nagraniach z chłopakami albo sama ale mi się wydaje że nie ma za bardzo dobrych kontaktów z aną jarą i maleną ratner .

      Usuń