Strony

poniedziałek, 1 maja 2017

Nowy kolor włosów Karol

Ostatnio zauważyłem podczas ostatniego koncertu że nasza kochana Karol Sevilla ma nowy kolor włosów a dokładnie końcówki ma jaśniejsze  jeśli chcesz się dowiedzieć więcej to zapraszam do rozwinięcia



Moim zdaniem Karol nie zbyt pasuję takie włosy z jasnymi końcówkami włosów , lepsze jakie miała na przykład na tym zdjęciu z Luną i Matteo

Dlaczego nie mówie już że upodobnia się to Martyny Stoessel (Violetty) sami zobaczcie:

Jedynie rożni się tym że Karol ma długie włosy a Martina dopięte ma włosy

I co sądzicie o tym ? Podobnie wyglądają? Lepiej jak wyglądała czy teraz? Upodobnia się do Tini (Violetty)? Piszcie w komentarzach



6 komentarzy:

  1. Dziewczyna zrobiła sobie ombre i już upodabnia się do Martiny, jakby Tini była jedyną kobietą na świecie która rozjaśniła sobie końcówki... po co na siłę szukać we wszystkim tego że Karol jest domniemaną kopia Stoessel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie o to chodzi że ją upodobniam ją do Tini ale śmiesznie trochę wyszło ze tini miała takie same włosy w pierwszej trasie tak samo jak Karol:) Przecież nie znaczy że ktoś ma takie włosy to juz od razu zgapione ale podobnie to wygląda nigdy Tini i Karol nie upodobniam ale teraz tak wyszlo więc szukałem zdjęć i znalazłem właśnie takiej z Karol i Tini :)

      POZDRAWIAM
      Soy Luna 3 PL

      Usuń
  2. Nie no, każdy może sobie zrobić ombre. Dla mnie karol wygląda spoko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę nie zrozumieliście mnie ale to moja wina :) mnie to nie przeszkadza że Karol ma Ombre tylko śmiesznie wyszło że Tini miała takie same włosy w pierwszej trasie Violetty tak jak Karol Sevilla :)

      POZRAWIAM
      Soy Luna 3 PL

      Usuń
  3. TINI nie ma doczepianych włosów :/ A poza tym dla mnie Karol wygląda bosko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tini miała doczepiane włosy prawie na wszystkich koncertach z En Vivo a na Violetta Live to miała dopinane włosy cały czas, wogule nie rosną włosy z dnia na dnia ponieważ poza trasą jak na przykład jechali czy leczeli to właśnie ona miała krótkie piszę tu nawet :)

      http://violettapl.blogspot.com/2014/03/fakty-i-plotki-dugosc-wosow-problem.html

      http://martinatinistoessel-pl.blogspot.com/2014/07/martina-stoessel-krokie-czy-dugie-wosy.html

      http://nk.pl/grupa/684868/galeria/album/8/zdjecie/319

      Usuń