Strony

piątek, 8 grudnia 2017

#2 Wywiad - Valentina Zenere - ,,Bo Ambar jest bardzo zła,, !

#2 Wywiad - Valentina Zenere -  ,,Bo Ambar jest bardzo zła,, !
Ostatnio, nie pojawiały się posty, z powodu wyjazdu i małego czasu na pisanie, ale wróciłem :) Jako luźny kolejny post będzie wywiad, tym razem wywiad będzie dotyczył serialowej Ambar. Dowiemy się nie co więcej o naszej Valentinie Zenere i o Ambar. Jeśli chcecie zobaczyć wywiad, to zapraszam was do rozwinięcia posta :) Zapraszam...

Javi: Ta panienka to Vale, ale jest Ambar. I to jest jedna z tych złych ?
Vale: Dokładnie Tak

Javi: Teraz trochę się boję być tu z tobą. Mam się czego bać?
Vale: Tak, masz się bać

Javi: Dlaczego? Powiesz mi ?
Vale: Bo Ambar jest bardzo zła

Javi: Tak?
Vale: Tak, bardzo zła. Naprawdę jestem bardzo szczęśliwa grając tą postać, bo   bardzo zabawnie jest ją interpretować. Jestem bardzo wdzięczna   za tą postać, kocham ją.

Javi: Czyli w drugim sezonie zobaczymy Ambar złą, okrutną?
Vale: Złą, okrutną Ambar, naprawdę, bardzo złą. Ona jest bardzo chce powiedzieć dużo, choć bardzo bym chciała, ale mi nie wolno dobra, bardzo dobra we wszystkim co robi :)

Javi: Jasne, nie... Ale powiedz mi... Co się dzieje, kiedy miałaś wolne od pracy i nagle gdy wracasz musisz odnowić... Musisz mogła to zrobić..." Widzisz to jako grę? Jak ty to widzisz? odnowić tą okrutną postać. "Będę mogła się zmierzyć, będę
Vale: Jak dla mnie Ambar jest w ciągłym wyzwaniu... Ja przypominam sobie sceny z teatru. To, że grałam wtedy na scenie pomaga mi wcielić się w ta postać teraz. To jakbym trzymała jej zdjęcie, powiedziała gdzie idę, a ona poszłaby za mną i jesteśmy jakby dwoma siostrami, ale cóż... Ja już tak po prostu mam, że jak myślą, że jestem identyczna jak ta postać, dlatego ja nie boję się powiedzą "akcja" to automatycznie jestem nią. Uwielbiam to, że mogę to robić. I lubię także, że ludzie nienawidzą mnie, bo jest Ambar bardzo okrutna i złośliwa :)



Javi: Dobrze. Poza tym, że jsteś czarnym charakterem to dobrze grać najgorsze postacie, lub te najbardziej zwariowane. Właśnie takie role jak dla mnie są lepsze od tych normalnych. dogadujesz się z innymi w czasie nagrywania?
Vale: Z innymi czyli z...?

Javi: Z aktorami
Vale: Tak, Ambar poza tym, że jest zła, jak dla mnie wydaje się być zabawna. Ma tą swoją minkę, która jest bardzo zabawna. Albo dogadujemy się z innymi aktorami poza nagrywaniem. Jak ktoś jak idzie i rusza włosami, coś w tym stylu, ale tak dobrze I kiedy wyrzuci już coś to ja zawsze mówię: "Błagam, ja nie miałam się zezłości to często może rzucić jakąś rzeczą poza kamery... z tym nic wspólnego". Ale nic... Kamera i tak na szczęście.

Javi: Teraz trochę o twoich fanach, o ludziach, którzy są wszędzie. tego nie złapie, więc nic się nie dzieje. Na ulicach, ci fani. Chodzi o to, że to są przeciwieństwa,    bo w serialu jesteś zła, ale w realu nie?
Vale: Całkowicie

Javi: Jakie macie razem relacje?
V: Są bardzo dobre, oni jakby mnie dorwali to zgubiliby mnie w
tym tłumie, a później zaczęli szukać..
dobrze przy ludziach, ale ja tak i ludzie do mnie podchodzą
To naprawdę mnie zaskakuje. Ambar oczywiście nie wypadłaby
Ale ludzie na szczęście wiedzą, że Ambar jest osobą a Valentina
Ale Mike mi mówi: Lepiej tam nie idź, bo to nie wyjdzie dobrze.
związanego z serialem to podchodzę do nich i mówię:
jest osobą, która interpretuje Ambar, dlatego bardzo mi się to
w nich podoba. Kiedy zauważam dziewczynki, które mają coś

J: I oni wyglądają ..
"Cześć, jak się macie?"
V: I one się tak na mnie patrzą, a ja nie rozumiem co się dzieje,
ale później wyjaśniają sobie, że nie... Valentina nie jest tą złą.
I na szczęście odróżniają to bardzo dobrze.



J: Jest coś złego w tym co lubisz...? Może opowiedz, co lubisz
V: Tak, dobrze... Ja jestem fanką Blair z serialu "Gossip Girl"

J: Poważnie?
V: To jest aż za wiele. Jak dla mnie jest ona wszystkim. Ty też
jesteś fanem?

J: Tak, oglądnęłem wszystkie odcinki.
V: Ja jestem fanką, ale ja oglądnęłam je wszystkie po raz kolejny
dzisiaj i kocham je wszystkie. Inspiruje się nią w wielu rzeczach.

J: Czyli według ciebie nie może być już cudowniejsza?
V: Nie może być bardziej

J: Nie może być cudowniejsza
V: Nie może... I dobrze. Chciałbyś porozmawiać o Ed Westick?

J: Chcę o wszystkich
V: O wszystkich



J: Porozmawiajmy o wszystkich
Dobrze.. a twój ulubiony film?
V: Wiesz, że ja sama nie wiem?
Zawsze gdy oglądam jakiś film, myślę, że to jest ten ulubiony
lecz jednak nie. Ostatnio bardzo spodobał mi się film "La Chica
Danesa"

J: Tak
V: On jest niesamowity, jest genialny. Dobrze, on i jeszcze "Merlin"
są jak... są najlepsze

J: Dobrze, a serial?
V: Serial ulubiony?

J: Ulubiony
V: Gossip Girl

J: Dobrze, ostatnie pytanie
Pomyśl sobie, że kończy się Soy Luna i wtedy serial byłby
przeznaczony tylko dla twojej postaci, ten serial o niej samej
Jak nazwałabyś ten serial i co byłoby w nim zawarte?
V: Ooo, jakie dobre pytanie
Ja chciałabym zobaczyć przyczynę tego jaka jest Ambar
Tak jakby przejść do jej dzieciństwa

J: Czyli tak jakby przejść wstecz?
V: Dokładnie tak. Przejść do tego co działo się wcześniej i
zobaczyć co sprawiło, że stała się ona najpopularniejsza,



J: Przecierpiała coś, aby stać się właśnie taką dziewczyną?
najbardziej perfekcyjna. Jak to się wszystko stało...
V: Na pewno przecierpiała. Sądzę, że ludzie nie rodzą się
4 lata, a gdy weszła w objęcia Sharon. Że była bardzo zadowolona
źli sami od siebie. Chciałabym zobaczyć Ambar, gdy miała
Chciałabym zobaczyć to czyli chciałabym po prostu porównać
i nagle powiedziała, że ja nie wiem, czy chcę. Rozumiesz?
ją gdy była jeszcze dzieckiem do tej jaką jest teraz

J: Podoba mi się to
V: I nie wiem jak można to nazwać

J: Jak możemy nazwać?
V: Jak możemy to nazwać?

J: Nie wiem
V: Pomóż mi

J: XoXo może?
V: XoXo, Mean Girls

J: Jest niesamowite
V: Jest dobre

J: Bardzo dziękuję
V: Tobie również

J: Może zobaczymy teraz kawałek z 2 sezonu?
V: Będzie to dla mnie przyjemność

J: Dziękuję

V: Dziękuję

Jak wam się podobał wywiad ? Chcecie kolejne ? Dajcie znać w komentarzu :)

5 komentarzy:

  1. Jak zawsze super wywiad fajnie było zobaczyć jakie jest jej zdanie na temat postaci w którą się wciela.Mam pytanie kiedy pojawi się post z spojlerami z 3 sezonu bo już tak czekam i czekam i doczekać się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post już jest robiony, chcemy zebrać dużo informacji :) Również dzisiaj zobaczysz posta nowe z nowinkami 3 sezonu!

      Pozdrawiam Soy Luna 3 PL

      Usuń
  2. Pisalyscie to z tłumacza że takab gramatyka tutan występuje? Nie mogę połowy zrozumiec:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wywiadu nie tłumaczyliśmy, bo wywiad został napisany na pewnej stronie :)

      Usuń
    2. Ja też. Fajny pomysł na post i ciekawy temat, ale wywiad jest źle ułożony i niezrozumiały :-/

      Usuń