Strony

piątek, 25 maja 2018

Soy Luna 3 - Nowy teledysk! ,,Mi corazón hace wow wow"!

Soy Luna 3 - Nowy teledysk! ,,Mi corazón hace wow wow"!
Wczoraj odbyła się niespodziewana premiera nowego teledysku do piosenki ,,Mi corazón hace wow wow"! Piosenka jest śpiewana przez nowego bohatera w trzecim sezonie jako Eric w serialu. Teledysk i piosenka jest przecudnie wykonana, dlatego nie przedłużając zapraszam do rozwinięcia posta :)



Co sądzicie o piosence i o teledysku? Napiszcie w komentarzu :)

7 komentarzy:

  1. Piosenka jest przepiękna.Opowiada o uczuciach Ericado Niny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Xkocham tą piosenke jak samego Erica. Szkoda ylko ze historia miłosna jego i Niny jeszcze sie tak dobrze nie rozpoczela :(

    OdpowiedzUsuń
  3. O wiele bardziej podoba mi się Eric niż Gaston. Może dlatego, że to Eric pisze piosenkę dla Niny, a nie jak było z Gastonem Nina dla Gastona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten cały Eric nie przypadł mi do gustu 😟. Wolałam już Xaviego.

    OdpowiedzUsuń