Strony

piątek, 23 listopada 2018

Bia - Pierwsza piosenka nowego serialu „"!

Bia - Pierwsza piosenka nowego serialu „Nadie nos va a parar"!
Jakiś czas temu do sieci wpadła pierwsza piosenka nowego serialu "Bia", który pojawi się już w 2019 roku. Piosenka nosi tytuł Nadie nos va a parar co po polsku oznacza Nikt nie może nas powstrzymać. Dlatego jeśli jesteście ciekawi piosenki oraz jego tłumaczenia to zapraszam do rozwinięcia posta.

Tekst Piosenki:

Una canción me despertó
Me devolvió el amor y la fuerza
Y descubrí que los sueños
Soy yo que dejas o realiza

Que nen todo esta perdido
Y vente que saiga
Do que la razón

A valer
Todo el camino vivido
Y deja que el ritmo
Llegue a tu corazón

Ven detener, atrévete a soñar una otra vez
Ven detener, atrévete a volar

Que nadie nos va a parar
Oh oh u oh oh oh u oh
Que nadie nos va a parar
Oh oh u oh oh oh u oh
Que nadie nos va a parar

Nadie nos va a parar
E esto es lo que dijo
Mira mi vida que nada es perdido
Y sólo intenta un poquito más
Más más

En su cabeza la vida es dura
Pero
En su camino hay mucho más
Más más

Ven detener, atrévete a soñar una otra vez
Ven detener, atrévete a volar

Que nadie nos va a parar
Oh u oh oh u oh
Que nadie nos va a parar

Nadie nos va a pararte
Nunca para tras
Qué nadie nos va quedar

Nadie nos va a pararte
Nunca para tras
Tu sólo dejas
Dejas que le vás

Ven detener, atrévete a soñar una otra vez
Ven detener, atrévete a volar

Que nadie nos va a parar


Tłumaczenie:

Piosenka ta  mnie obudziła
Oddała mi moją miłość i siłę
I odkryłem te sny
Których już nigdy nie opuszczę 

Myślę sobie to wszystko jest stracone
Ale wyjdę z tego więzienia 
Zrobię taki mały krok

Być dzielnym 
Przez cały czas żyć
I pozwól rytmowi
Dotrzyj do swojego serca

Zatrzymaj się, odważ się znowu śnić
Zatrzymaj się, odważ się latać

Że nikt nas nie zatrzyma
Och oh oh oh oh oh oh
Że nikt nas nie zatrzyma
Och oh oh oh oh oh oh
Że nikt nas nie zatrzyma

Nikt nas nie powstrzyma
Powiedz to

Spójrz na swój świat, nic nie jest stracone 
I spróbuj jeszcze raz 
Więcej więcej

W mojej głowie życie jest ciężkie
Ale
Po drodze jest znacznie więcej
Więcej więcej

Zatrzymaj się, odważ się znowu śnić
Zatrzymaj się, odważ się latać



Piosenka:


Co sądzicie o pierwszej piosence serialu?Podoba wam się?Bo jak dla mnie świetnie wpada w ucho.Jak na razie toi by było na tyle do zobaczenia i Cześć!

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Anonimowy
      Jeśli chodzi o to kiedy będą posty to nie umiem ci powiedzieć.Ja niestety dwa tygodnie będę niedostępna ponieważ jestem oddelegowana na praktyki i za bardzo nie mam czasu wrzucać nowych postów.

      Usuń
    2. Już dzisiaj pojawi się nowy post :) Przepraszam Was za nieobecność i brak postów, ale jest to spowodowane, że jestem pierwszym rocznikiem eksperymentu 8 klasy i czekają na nas bardzo trudne egzaminy. W tym roku odchodzą 2 roczniki, gimnazjum i pierwsza 8 klasa, co wiąże się mniejszej szansy na dostanie się do wymarzonej szkoły. Jest sporo nauki i od tego mam mało czasu na pisanie lub po prostu brak chęci. Już w maju spodziewajcie się odrobinę więcej postów, ponieważ egzaminy będą za nami :) Jedynie w czerwcu może być odrobinę mniej bo wystawienie ocen będzie.

      Pozdrawiam Soy Luna 3 PL

      Usuń