Strony

piątek, 16 czerwca 2017

Nowa Seria ! #Lato z Soy Luną

Nowa Seria ! #Lato z Soy Luną 
Już nie długo wakacje ! Bedze więcej czasu na pisanie a nasz blog nie robi przerwy z postami ! Od 24 czerwca zacznie się seria #Lato z Soy Luną ! Postaram się w niej włożyć całe serce żeby wam się spodobała ! W tej serii również nie zabraknie nowości ! i powrócą serie które dawno się nie pojawiły więcej w rozwinięciu !

Seriia #Lato z Soy Luną bedzie to wyjątkowa seria która pojawiać się będzie w lato jeśli ją polubicie !
Serie powrócą!
- Recenzje
- Opracowania piosenek z drugiego sezonu !
- DIY
- Informacje o Soy Lunie 2. Co już wiemy!
- Opracowan wszystkich serii z Soy luny
- Opracowań coverów ! Wykonanych przez aktorów !

Również nie zabraknie nowości !
- Podsumowanie zawodów wrotkarskich !
- Covery zaśpiewane piosenek z serialu !
- Wasze serie !
i wiele innych postów !





Oczywiście posty z nowościami i zapowiedziami będą się pojawiać tak jak było :)

Podoba Wam się seria? Co sądzicie o niej ? Jaką chcecie serie nową wymyślcie i napiszcie w komentarzu ! Żeby nikt nie mówił że ogapiam rozmawiałem z JulciąBloggerPL ! Mam na dzieję że wam się spodoba seria i szybką nam zleci do drugiego sezonu ! 
Zaczynamy od 24 czerwca a skończymy gdzieś we wrześniu  ! 

10 komentarzy:

  1. Mi sie ne podoba :( podobne do innego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi że ci się nie podoba co ci jest podobnego do bloga ,,Soy Luna 2 Polska,, ? Nazwa jest inna nic związanego z wakacjami tylko z latem czyli #LatozSoyLuną a nie #Wakacjezsoyluną co podobnego ? Tematy są inne prawie tylko DIY I Recenzje bedą ponieważ dawno nie było a teraz mam czas ! A reszte są moje pomysły :
      Opracowania piosenek z drugiego sezonu !
      - Informacje o Soy Lunie 2. Co już wiemy!
      - Opracowan wszystkich serii z Soy luny
      - Opracowań coverów ! Wykonanych przez aktorów !
      - Podsumowanie zawodów wrotkarskich !
      - Covery zaśpiewane piosenek z serialu !
      - Wasze serie !
      i tu też nic nie ma na blogu Soy Luna 2 Polska . Nic nie jest podobnego tylko DIY i Recenzje . Myślalem że wam się spodoba ! Jak nie chcecie to nie zrobię a szkoda bo już naszykowałem się :( Więc mówie nic nie jest podobne tu chodzi o Lato z Soy Luną :)
      Pozdrawiam Soy Luna 3 PL

      Usuń
  2. Bardzo fajny post i dzisiaj dodam że razem współpracujemy ty też dodasz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście ! Jeśli nie zagłosowałaś to po proszę z boku jest :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście podobne do innego bloga...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiesz co jest podobne?:)Tak mi się wydaje ze nie jest jak juz będzie seria to zobaczycie ze nie jest nic podobne posty będą całkiem inne . Jeśli wam sie nie spodoba to w 2018 nie będzie tej serii...
      co jest podobnego do bloga ,,Soy Luna 2 Polska,, ? Nazwa jest inna nic związanego z wakacjami tylko z latem czyli #LatozSoyLuną a nie #Wakacjezsoyluną co podobnego ? Tematy są inne prawie tylko DIY I Recenzje bedą ponieważ dawno nie było a teraz mam czas ! A reszte są moje pomysły :
      Opracowania piosenek z drugiego sezonu !
      - Informacje o Soy Lunie 2. Co już wiemy!
      - Opracowan wszystkich serii z Soy luny
      - Opracowań coverów ! Wykonanych przez aktorów !
      - Podsumowanie zawodów wrotkarskich !
      - Covery zaśpiewane piosenek z serialu !
      - Wasze serie !
      i tu też nic nie ma na blogu Soy Luna 2 Polska . Nic nie jest podobnego tylko DIY i Recenzje . Myślalem że wam się spodoba ! Jak nie chcecie to nie zrobię a szkoda bo już naszykowałem się :( Więc mówię nic nie jest podobne tu chodzi o Lato z Soy Luną :) Tak mi się wydaje
      Pozdrawiam Soy Luna 3 PL

      Usuń
  5. Mi się ogółem podoba, do 2 sezonu czas szybko zleci^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że ci się spodoba :) Postaram włożyć w to całe serce , już mam prawie zrobiony grafik że wam na 100% spodoba jedynie co powiem że w pierwszym postem będzie ,,Informacje o Lutteo. Co już wiemy z drugiego sezonu ! [Odcinki 1-20],, :) Oraz zapraszam cię ♥Majaaaq♥ do pisania komentarzy w innych posta.

      Pozdrawiam Właściciel bloga

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Cieszę się że ci się również podoba :0
      Pozdrawiam Właściciel bloga

      Usuń