Strony

czwartek, 8 czerwca 2017

[Opracowanie] Andaremos - Będziemy szli

Czas powrócić o opracowań z drugiego sezonu !Kolejną piosenkę którą chciałbym opracować jest to ,,Andaremos,, czyli w tłumaczeniu na Polski to ,, Będziemy szli,,.Jest to piosenka Luny i Simona niestety Niestety piosenka nie ukaże się w 2 sezonie , tak powiedziała Karol Sevilla.Jeśli jesteś ciekawy/ciekawa jak brzmi piosenka Lumon to zapraszam do dalszego czytania!,


Tekst piosenki: 

De a poquito voy rodando
De a poquito
Una vuelta
Nos miramos
Y ahí estas

Somos cómplices de todo lo que pasa
Una vuelta, una mirada
Y nada mas

No me esperes por que estoy aquí
Andaremos el camino
Se que todo se conecta bien
Es la magia natural

Juntos todo tiene mas color
Y parece mas sencillo
[Mas letras en SoyLuna.net]
Esta química nos hace bien
Nada puede salir mal

No me esperes por que estoy aquí
Andaremos el camino
Buscaremos aventura
No paremos de rodar

Juntos todo tiene mas valor
Desafiaremos al destino
El secreto es ser amigos
Con los sueños al volar

Yo siempre aquí contigo
Tu y yo
Siempre conexión
Tu y yo
Cómplices y amigos

Eso suena divertido
Juntos siempre sin parar
Tu, siempre aquí conmigo
Tu y yo, puro corazón

Tu y yo, socios y testigos
Andaremos el camino
Juntos siempre hasta el final

La sigo contigo
Y te quiero conmigo
Durante el camino
Me tienes de amigo
Yo se lo que digo

No me esperes por que estoy aquí
Andaremos el camino
Se que todo se conecta bien
Es la magia natural

Juntos todo tiene mas color
Y parece mas sencillo
Esta química nos hace bien
Nada puede salir mal

No me esperes por que estoy aquí
Andaremos el camino
Buscaremos aventura
No paremos de rodar

Juntos todo tiene mas valor
Desafiaremos al destino
El secreto es ser amigos
Con los sueños al volar

Yo siempre aquí contigo
Tu y yo
Siempre conexión
Tu y yo
Cómplices y amigos

Eso suena divertido
Juntos siempre sin parar
Tu, siempre aquí conmigo
Tu y yo, puro corazón

Tu y yo, socios y testigos
Andaremos el camino
Juntos siempre hasta el final

De a poquito voy rodando
De a poquito
Una vuelta nos miramos
Y ahí estas

Somos cómplices de todo lo que pasa
Una vuelta, una mirada y nada mas

Yo siempre aquí contigo
Tu y yo
Siempre conexión
Tu y yo
Cómplices y amigos

Eso suena divertido
Juntos siempre sin parar
Tu, siempre aquí conmigo
Tu y yo, puro corazón

Tu y yo, socios y testigos
Andaremos el camino
Juntos siempre hasta el final



Tłumaczenie:

Krótką chwile, kręcę się
Krótką chwile
Obrót,
Patrzymy na siebie
I tam jesteś
 
Jesteśmy wspólnikami we wszystkim co się dzieje
Obrót, spojrzenie
I nic więcej
 
Nie czekaj na mnie, bo jestem tutaj
Idąc drogą
Wiem, że wszystko, jest dobrze połączone
To jest naturalna magia
 
Razem wszystko ma więcej kolorów
I wydaje się prostsze
Ta chemia czyni nas dobrymi
Nic nie może się nie udać
 
Nie czekaj na mnie, bo jestem tutaj
Idąc drogą
Szukasz przygody
Nie zatrzymasz kręcenia.
 
Razem wszystko ma większą wartość
Rzućmy wyzwanie przeznaczeniu
Sekretem jest być przyjaciółmi
Z marzeniami podczas lotu
 
Zawsze jestem tutaj z tobą
Ty i ja
Zawsze połączeni
Ty i ja
Wspólnicy i przyjaciele
 
Brzmi zabawnie
Zawsze razem bez zatrzymywania
Zawsze jesteś tu ze mną
Ty i ja, czyste serce
 
Ty i ja, partnerzy i świadkowie
Idąc drogą
Zawsze razem do końca
 
Podążam za tobą
I chcę cię ze mną
W drodze
Mam przyjaciela
Wiem, co mówię
 
Nie czekaj na mnie, bo jestem tutaj
Idąc drogą
Wiem, że wszystko, jest dobrze połączone
To jest naturalna magia
 
Razem wszystko ma więcej kolorów
I wydaje się prostsze
Ta chemia czyni nas dobrymi
Nic nie może się nie udać
 
Nie czekaj na mnie, bo jestem tutaj
Idąc drogą
Szukasz przygody
Nie zatrzymasz kręcenia.
 
Razem wszystko ma większą wartość
Rzućmy wyzwanie przeznaczeniu
Sekretem jest być przyjaciółmi
Z marzeniami podczas lotu

Zawsze jestem tutaj z tobą
Ty i ja
Zawsze połączeni
Ty i ja
Wspólnicy i przyjaciele
 
 
Brzmi zabawnie
Zawsze razem bez zatrzymywania
Zawsze jesteś tu ze mną
Ty i ja, czyste serce
 
Ty i ja, partnerzy i świadkowie
Idąc drogą
Zawsze razem do końca
 
Krótką chwile, kręcę się
Krótką chwile
Obrót,
Patrzymy na siebie
I tam jesteś
 
Jesteśmy wspólnikami we wszystkim co się dzieje
Obrót, spojrzenie
I nic więcej
 
Zawsze jestem tutaj z tobą
Ty i ja
Zawsze połączeni
Ty i ja
Wspólnicy i przyjaciele
 
Brzmi zabawnie
Zawsze razem bez zatrzymywania
Zawsze jesteś tu ze mną
Ty i ja, czyste serce
  
Ty i ja, partnerzy i świadkowie
Idąc drogą
Zawsze razem do końca

Jak wam się podoba piosenka ? Szkoda że się nie pojawi w 2 sezonie może usłyszymy ja w 3 sezonie ?
Jak myślicie pasuje do nich ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz