Strony

czwartek, 29 czerwca 2017

[Opracowanie] Honey Funny - Miód i Śmiech

#Lato z Soy Luną [Opracowanie] Honey Funny - Miód i Śmiech  #9
Tak jak obiecywałem ! Dzisiaj będzie kolejne opracowanie piosenki z drugiego sezonu . Piosenka jest Jim,Yam i Ramiro ! Piosenkę mogliśmy usłyszeć na Openie w 20 odcinku . Piosenka na polski znaczy ,,Miód i Śmiech,, ! Piosenka nieco dziwnie brzmi .ale jak wiecie jest to piosenka nie Polska.Jeśli jesteś ciekaw jak brzmi piosenka to zapraszam do rozwinięcia! 


Tekst piosenki:




Se que sientes lo que pienso

Como siento yo, honey
Se que miro y me miras
Y me llevas, voy
Honey Funny

Se que esperas y me alejo
Como espero yo
Honey
Se que inventas un pretexto
Para verme hoy
Honey Funny

Siéntelo así
Esto puede funcionar
Entre tu y yo
No existe el tiempo

Quiero sentir
Que todo es felicidad
Somos tu y yo
Come on, Come on, Come on, Come on Baby
1, 2, 3, now
Honey Funny
Honey Love

Como tu, como yo, puede ser
Honey Funny
Honey Love

El directo es mi señal
Para ver mas alla
Honey Funny
Honey Love

Se que sientes lo que pienso
Como siento yo, honey
Se que miro y me miras
Y me llevas, voy
Honey Funny

Se que esperas y me alejo
Como espero yo
Honey
Se que inventas un pretexto
Para verme hoy
Honey Funny

Siéntelo así
Esto puede funcionar
Entre tu y yo
No existe el tiempo

Quiero sentir
Que todo es felicidad
Somos tu y yo
Come on, Come on, Come on, Come on Baby
1, 2, 3, now
Honey Funny
Honey Love

Como tu, como yo, puede ser
Honey Funny
Honey Love

El directo es mi señal
Para ver mas allá
Honey Funny
Honey Love

1, 2, 3, now
Honey Funny
Honey Love

Como tu, como yo, puede ser
Honey Funny
Honey Love

El directo es mi señal
Para ver mas allá
Honey Funny
Honey Love




―――――――――――――――――――――――――――――――――――

Tekst Polski:


Wiem, że czujesz to, co ja
Jak mi przykro, kochanie
Wiem, że w mgnieniu oka
Chcesz mnie zabrać, będę
Śmieszny słodki 

Wiem, że mnie oczekujesz, jak na hotel
Jak mam nadzieję
słodycz - miód
Łatwo wymyślić pretekst
Dla mnie dziś to
słodkość, szczęście

czujemy się dobrze
To może popracujemy
Między mną a tobą
Nie ma czasu

Chcę czuć
Wszystko jest szczęściem
Jesteśmy sobą, mamy siebie
Chodź, chodź, chodź, Chodź kochanie
1, 2, 3, teraz
Szczęście, słodycz - miód
Miód,Miłość

Tak jak ty, tak jak ja, to może być
Zabawa Miód
Miód Miłość

 to mój sygnał
Aby zobaczyć poza
Zabawą w miodzie
Miód w Miłości

Wiem, że czujesz to, co ja
Jak mi przykro, kochanie
Wiem, że w mgnieniu oka
Chcesz mnie zabrać, będę
Śmieszny słodki 

Wiem, że mnie oczekujesz, jak na hotel
Jak mam nadzieję
słodycz - miód
Łatwo wymyślić pretekst
Dla mnie dziś to
słodkość, szczęście

czujemy się dobrze
To może popracujemy
Między mną a tobą
Nie ma czasu

Chcę czuć
Wszystko jest szczęściem
Jesteśmy sobą, mamy siebie
Chodź, chodź, chodź, Chodź kochanie
1, 2, 3, teraz
Szczęście, słodycz - miód
Miód,Miłość

Tak jak ty, tak jak ja, to może być
Zabawa Miód
Miód Miłość

 to mój sygnał
Aby zobaczyć poza
Zabawą w miodzie
Miód w Miłości

1, 2, 3, teraz
Szczęście, słodycz - miód
Miód,Miłość

Tak jak ty, tak jak ja, to może być
Zabawa Miód
Miód Miłość

 to mój sygnał
Aby zobaczyć poza
Zabawą w miodzie
Miód w Miłości




Piosenka może nie jest rewelacyjna na Polski ! Co sądzicie o niej ? Kolejne opracowanie w 2 lipca !

2 komentarze:

  1. Mimo że piosenka w tł. na polski nie jest za fajna, to ta melodia i wszystko i inne jest wspaniałe. Super że dodaliście post z tą piosenką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo za piosenkę:)
      Pozdrawiam oraz zapraszam do komentowania innych postów oraz odpowiadania na pytania :)I mam pytanie w sprawie najnowszego posta o przygotowań do Soy Luna 3 czy chcecie kontynuację tej serii :)

      Usuń