Strony

sobota, 7 lipca 2018

#LatozSoyLuną2 - #2 Cover - Opracowanie - Fool for you

#LatozSoyLuną2 - #2 Cover - Opracowanie - Fool for you
Dzisiaj przychodzę do Was z drugim postem opracowań coverów! Jako drugi cover, będzie to wykonany przez Ruggero Pasquarelii, znany jako Matteo z serialu "Soy Luna"! Cover nosi tytuł "Fool for you" i został wykonany rok temu, jako pierwszy filmik na jego kanale! Nie przedłużając zapraszam do rozwinięcia!


(HISTORIA PIOSENKI!)
Piosenka ,,Fool for you" została wykonana przez Zayn Malik, który jest brytyjskim wokalistą i autor tekstów piosenek. Urodził się 12 stycznia 1993 roku w Bradford! Utwór został wydany w płycie 2016 roku i premiera miała 25 marca 2016 roku! Powstał teledysk liryczny do tej piosenki 6 maja 2018 roku! Do tej piosenki, nie powstał zwykły teledysk, dlatego zrobiono teledysk z tekstem tej piosenki :)


(ORYGINALNY TELEDYSK - WERSJA LIRYCZNA!)


(COVER - TELEDYSK - Ruggero Pasquarelli)




(TEKST PIOSENKI)

This love is tainted
(I need you and I hate it)
You're caught between a dream, and a movie scene
In a way, you know what I mean...
When the darts just miss
(I just can't resist it)

'Cause I'm a fool for you and the things you do
'Cause I'm a fool for you and the things (the things you do)
The things you do, the things you do

When you're looking like this
I just can't resist it
I know sometimes I hide it
But I can't this time cause it's gonna defeat me
But if you won't believe me, believe me

'Cause I'm a fool for you and the things you do
'Cause I'm a fool for you and the things (the things you do)

I know, I know given a chance I'd do it again
'Cause I can't help myself
'Cause I can't stop myself
I just love being a fool for you-oh-oh

Cause I'm a fool for you and the things you do
'Cause I'm a fool for you and the things (the things you do)
The things you do, the things you do

This love is TAINTED....

(TEKST POLSKI)

Ta miłość jest skażona
(Potrzebuję cię i nienawidzę tego)
Jesteś gdzieś pomiędzy snem i klatką filmu
W pewnym sensie wiesz co mam na myśli...
Gdy strzały chybią 
(Nie mogę ich powstrzymać)

Bo jestem głupcem przez ciebie i to co robisz 
Bo jestem głupcem przez ciebie i to co robisz (co robisz)
Co robisz, co robisz

Kiedy tak wyglądasz
Nie mogę się powstrzymać 
Wiem, że czasem mogę to skryć
Ale tym razem nie mogę, pokona mnie to
Ale jeśli nie uwierzysz mi, uwierzysz mi 

Bo jestem głupcem przez ciebie i to co robisz 
Bo jestem głupcem przez ciebie i to co robisz (co robisz)
Co robisz, co robisz

Wiem, wiem, że dałem szansę i zrobiłbym to znowu
Bo nie mogę sobie pomóc
Bo nie mogę się powstrzymać
Kocham to gdy staję się głupi dla ciebie

Bo jestem głupcem przez ciebie i to co robisz 
Bo jestem głupcem przez ciebie i to co robisz (co robisz)
Co robisz, co robisz

Ta miłość jest skażona

Co sądzicie o coverze? Którą wersję wolicie? Ruggero czy oryginalną? Koniecznie dajcie znać w komentarzu :) 

3 komentarze:

  1. Tutaj niestety nie mogę zdecytować bo lubię obie no może ciut bardziej wersje rugge czekam na nastepną piosenkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko fajnie tylko dlaczego posty pojawiają się rzadko i cały czas są o coverach i niczym innym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posty są ta rzadko, ponieważ mam swoje różne sprawy w prywatnym życiu. Co do postów, dodajemy wam posty o coverach, by was nie zostawić, bez żadnych nowych postów, bo pozostałe są już robione, ale zajmują o wiele więcej czasu niż te covery :) Myślę, że wkrótce się to zmieni.

      Usuń