Strony

niedziela, 22 lipca 2018

Post organizacyjny! Ważne informacje!

Post organizacyjny! Ważne informacje!
Dzisiaj przychodzę do was z nieco innych postem, ale moim zdaniem ważnym postem! Często zadajecie pytania, dlaczego jest mało postów i wiele podobnym pytań, dlatego w tym poście wytłumaczę wam na wszystkie pytania! Również ogłoszę dobrą i trochę złą wiadomość, ale tego wszystkiego dowiecie w w rozwinięciu! Nie przedłużając, zapraszam serdecznie do dalszego czytania!



Zacznę, chyba od najważniejszej informacji, dlaczego jest tak mało postów! Jest to najbardziej spowodowane brakiem czasu, przez prywatne sprawy rodzinne. Kiedy znajdę czas, to po prostu nie mam zbytnio chęci na coś pisanie, a wolę iść gdzieś z kolegami itp. Jak wiecie każdy chce odpocząć na wakacjach, a moim zdaniem był to najtrudniejszy rok szkolny, bo byłem pierwszym rocznikiem 7 klasy, co łatwo nie było... Więc obiecuję wam, że we sierpniu i we wrześniu, będzie więcej postów z serii #LatozSoyLuną2!



Kolejna informacja jest taka, że jutro wyjeżdżam na wakacje! Niestety nie wiem, jak będę miał z internetem i czy dam radę coś napisać, bo jadę tam odpocząć na 2 tygodnie i wrócę 3 sierpnia! Wiem, że trochę czasu, ale obiecuję, że wszystko nadrobię, jeśli coś się wydarzyło w tym czasie. Tak jak wspominałem, będzie więcej postów po powrocie! Niestety udało mi się tylko zaplanować posta z opracowaniem odcinków od 06-09 z 3 sezonu na środę 24.07.2018 i myślę, że jakieś opracowania lub posty z coverami pojawią jeśli uda mi się coś napisać! Ja zostawiam na 2 tygodnie naszej redaktorce Basi :) Liczę, że nie zawiedziesz mnie i również coś napiszesz przez ten czas :) 

Myślę, że zrozumiecie mnie i zostaniecie na powrót mój :) Ja idę pakować się, a wy gdzie byliście lub gdzie się wybieracie na wakacje? Dajcie znać w komentarzach!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz