Strony

poniedziałek, 16 lipca 2018

#LatozSoyLuną2 - #2 Covery do piosenki... Valiente i Alzo Mi Bandera!

#LatozSoyLuną2 - #2 Covery do piosenki... Valiente i Alzo Mi Bandera!
Dziś przychodzę do Was z drugim postem o coverach wykonanych przez fanów piosenki z serialu! Pierwszy post z o coverach fanów się Wam spodobał, dlatego przyszedł czas na drugi post!  Dzisiaj zobaczycie covery wykonane przez fanów serialu do piosenki... Valiente i Alzo Mi Bandera! Nie przedłużając zapraszam was do słuchania i komentowania w rozwinięciu posta! Zapraszam :)


Seria polega, że każdy cover będzie miał swój numer. A waszym zadaniem jest wybrać jeden cover z "Valiente" i "Alzo Mi Bandera" pośród 5 propozycji, jako najlepszy waszym zdaniem. Jeden cover z "Valiente" i "Alzo Mi Bandera", który będzie miał najwięcej głosów pojawi się w ostatnim poście z tej serii podsumowując najlepsze covery wykonane przez fanów piosenki z serialu :) Covery są ułożone losowo!

(Covery do piosenki... Valiente)

1.

2.

3.

4.

5.



(Covery do piosenki... Alzo Mi Babdera)

1.

2.

3.

4.

5.


Który cover podobał Wam się najbardziej? Piszczie numerki z "Valiente" i "Alzo Mi Bandera" w komentarzach!

2 komentarze:

  1. Valiente 2 , Alzo mi bandera 1

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się cover z Valiente 2, a z Alzo mi bandera 1 :) Cudne głosy mają.

    OdpowiedzUsuń