Strony

niedziela, 4 marca 2018

Hejka! Jestem Basia! 20 faktów o mnie!

20 faktów o mnie! Hejka jestem Basia!
Hejka! Jestem Basia! Już od paru tygodni mogę się cieszyć prowadząc bloga z właścicielem czyli ,,Soy Luna3 Pl,,! Dzisiaj będzie post trochę inny, ale mam na dzieję, że fajny!  Chciałabym abyście mnie poznali nieco bliżej! Nie przedłużając zapraszam do rozwinięcia :)

Podobny obraz

1.Urodziłam się 22 lutego 2002 roku.
2.Mam 16 lat.
3.Chodzę do 3 klasy gimnazjum.
4.Uwielbiam po prostu kocham czekoladę  mogłabym ją jeść godzinami.
5.Mam młodszego brata który nazywa się Michał.
6.Mam psa który wabi się Iskra.
7.Gdy byłam mała była wielką fanką Violetty a to spowodowało ,że pojechała na jej koncert.
8.W przyszłości chciałabym zostać cukiernikiem.
9.Moją ulubioną parą ze SoyLuna jest Simbar.
10.Nie wstydzę się tego ,że oglądam SoyLuna mimo jak już wspominałam mam 16 lat i uważam ,że nie trzeba się bać swojej pasji.Jeśli lubisz to co robisz to rób to i nie zwracaj uwagi na hejty.
11.Moją ulubioną piosenką z SoyLuny jest akustyczna wersja Como Me Ves.
12.Moje ulubione aktorki to: Karol Sevilla oraz Valentina Zenere.
13.Jestem straszną a to straszną gadułą mogłabym gadać 24 godzinę na dobę.
14.Mój ulubiony kolor to czarny oraz różowy.
15.Moim ulubionym przedmiotem jest j.polski oraz wf.
16.Jestem moderatorką na grupie na fb o Valentinie Zenere.
17.Na drugie imię mam Emilia.
18.Moją ulubioną piosenką z Violetty to Hoy Somos Mas oraz Mas que dos.
19.Uwielbiam rockowy styl.
20.Jestem strasznie wdzięczna ,że mogę pisać na tym blogu i zarażać was pozytywną energią.

Mam nadzieję ,że post wam się spodobał i ,że dowiedzieliście się pary faktów o mnie.To by by było na tyle.Do zoczenia w piątek!Cześć!











3 komentarze:

  1. Bardzo dużo masz wspólnego ze mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SoyLuna3 Pl Naprawdę?Co na przykład?

      Usuń
    2. Na przykład również uwielbiam czekoladę :) Również się nie wstydzę, że oglądam serial, choć mam 14 lat i jestem chłopakiem. Jestem największą gadułą, nie mogę siedzieć nie mówiąc nic... Moimi ulubionym przedmiotem jest Język Polski i Informatyka. Również byłem fanem Violetty :) Więc sporo, jeszcze są parę rzeczy co ty tu napisała, ale tak zamęczę ciebie pisząc o tym.

      Pozdrawiam Soy Luna 3 PL

      Usuń