Strony

wtorek, 13 marca 2018

#3 Recenzja - Płyta ,,La vida es un sueño 2,, !

#3 Recenzja - Płyta ,,La Vida es un sueño 2,, !
W końcu moja wyczekiwana płyta przyjechała :) Mam na myśli drugą część płyty ,,La vida Un Sueno 2,,! Dzisiaj przyjdę do was z recenzją drugiej cześci płyty, nie przedłużając zapraszam was do rozwinięcia i do poprzedniej recenzji z płyty jeśli nie widzieliście :)

Dla tych co nie widzieli recenzji płyty z pierwszej częci zapraszam was do linka: (Kliknij tu)

Okładka:
Moim zdaniem okładka również jest piękna tak jak pierwsza cześć. Dużo się nie zmieniło, bo znajduję się na płycie to samo tło i te sam ozdoby tylko w innych miejscach dano. Widzimy Lunę, oczywiście zdjęcie promocyjny z drugiego sezonu. Po prawej stronie logo i na dole nazwa płyty czyli ,,La vida es un sueno,, z numerkiem drugiej cześci. Okładka moim zdaniem, jest lepsza od 1 części.

Środek:
Tak jak zawsze w środku znajdziemy płytkę i książeczkę! Płytka nie zmieniła się zbytnio, tylko jedynie, że piszę 2 cześć i kolor tła na bardziej jaśniejszy niż w pierwszej części.  Na niej znajdziemy logo serialu i nazwę płyty . Po lewej stronie płytki również zobaczymy logo Disneya. Pod płytką znajdziemy naklejkę w motywie słuchawek, która jest identyczna jak w pierwszej części.

Książeczka:
No i co mnie mocno ucieszyło, otóż książeczka! Choć długa nie jest, zawiera 3 strony, jak widzicie na obrazku.  Na niej znajdziemy tytuły piosenek, oraz kto stworzył piosenkę i kto śpiewa. Na pierwszej stronie zobaczymy Matteo na rogu i Simona na górnym roku. Na kolejnej stronie znajdziemy przyjaciółki Ambar, Gastine i Ramiro, fajny pomysł i na trzeciej stronie nic tylko tekst do piosenki niemieckiej Valiente i Karakoke.

Tył:
No i został tył płyty do powiedzenia :) Na tyle jak zawsze zobaczymy listę piosenek. Na mojej płycie znajdziemy, aż 20 piosenek :) 12 z drugiego sezonu, dwie po niemiecku i 6 karaoke.

Podsumowanie:
Jako na początek, to chciałem poinformować, że drugiej części płyty ,,La vida es un sueno,, są 3 wersje! Pierwsza która znajduję się częściowo w europie to 12 piosenek i 6 karaoke. Druga wersja to ona jest we Włoszech i zawiera 12 piosenek z 2 sezonu, 1 piosenkę po włosku ,,Alla Voy,, i 6 karaoke. I ostatnia wersja to niemiecka, którą właśnie mam, i zrobiłem wam recenzję czyli 12 piosenek z drugiego sezonu, 2 po niemiecku ,,Alas,, i ,,Valiente,, oraz 6 karaoke! 

Teraz przejdę do posumowania płyty.  Płyta tak na prawdę bardzo mi się podoba!  Książeczka wykonana jest bardzo fajnie. Piosenki miło się słucha i mogę się przyznać, że niemiecka ,,Alas,, i ,,Valiente,, również mocno się podobają i dobrze się słucha. Płytę tą oceniam 10/10, bo naprawdę jest fajna. Zapłaciłem płytę 80 złoty, choć więcej od pierwszej części, ale warto :)  Moja ocena za całą płytę jest 10/10 !

Co sądzicie o płycie ? Może macie ją też zamówiono ? Koniecznie dajcie znać w komentarzu :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz