Strony

niedziela, 25 marca 2018

#5 Cytaty z serialu Soy Luna

#5 Cytaty z serialu Soy Luna
Hej !! Witajcie w nowym poście z serii cytatów z serialu Soy Luna. Poprzednie posty Wam się spodobały dlatego dzisiaj przygotowałam dla Was cytaty z piosenek z drugiego sezonu, więc zapraszam do rozwinięcia.


♥ "Twój obraz przyszedł do mnie z Twoją magią, perfumami, i kolorem." - Vives en Mi

♥ "Nauczyliśmy się języka miłości, w moim śnie zawsze pójdę za tobą." - Vives en Mi

♥ "Żyjesz we mnie jak padający deszcz który zwilża moje serce, jak wiersz którego nigdy nie napisano." - Vives en Mi

♥ "Tak świetnie się bawisz podlegając każdej zasadzie, lecz głęboko w swoim sercu, spalasz się, tęskniąc za kimś..." - Footloose

♥ "Mam takie uczucie że czas mnie ogranicza.'' - Footloose

♥ " Kiedyś kochaliśmy, kiedyś czuliśmy to samo. Powiedziałaś że jesteśmy wszystkim czego potrzebowałaś. " - Stranger

♥ "Nie ważne co zrobisz nigdy nie mógłbym wyobrazić sobie Ciebie jako kogoś obcego." - Stranger

♥ "Jak to się stało, że czuję się jakby to wszystko nigdy się nie wydarzyło." - Stranger

♥ "Pozwól mi być właścicielką ciemności." - Catch me if you can

♥ "Wszedłeś do mojego serca, wyciągnij mnie z ciemności. " - Catch me if you can

♥ " Przyszedłeś do mnie i wszystko się zmieniło a teraz w końcu wiem co to znaczy kochać." - Solo para  ti

♥ "Moim przeznaczeniem jest być u twojego boku." - Solo para ti

♥ "Twoje oczy są światłem mojego nieba." - Solo para ti

♥ "Oto prawdziwa miłość która dociera do serca i co więcej jest na zawsze." - Solo para ti

♥ "Bez czasu i powodu jesteś moją inspiracją." - Solo para ti


                                   


*Od dzisiaj posty z tej serii będą pojawiać się w każdą niedzielę o godzinie 12:00.
             Podobały Wam się cytaty ? Piszcie w komentarzach.





8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wypadek przy pracy :C Ale już wszystko jest dobrze :)

      Usuń
  2. Kiedy spoilery?

    OdpowiedzUsuń
  3. kopiujesz posty od innego bloka xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten post na tym blogu jak i na blogu Soy Luna 2 Polska są tylko i wyłącznie mojego autorstwa 😉

      Usuń
    2. to po co dwa blogi?

      Usuń
    3. Wysłałam swoje zgłoszenie do obu blogów (na okres próbny)bo nie wiedziałam czy będę gdziekolwiek przyjęta a chciałam skorzystać z tej szansy. Zostałam przyjęta na ten jak i na drugi blog i pomyślałam że spróbuję pisać posty na obu.

      Usuń