Strony

sobota, 3 marca 2018

#5 DIY - Segregator w stylu serialu

#5 DIY - Segregator w stylu serialu
Hej !! Dzisiaj mam dla Was DIY, którego dawno nie było za co Was bardzo przepraszam. Tym razem zrobiłam segregator w stylu serialu, więc jeżeli jesteście ciekawi efektu końcowego to zapraszam do rozwinięcia tego posta !!

Materiały potrzebne do zrobienia DIY:
 Segregator
♥ Nożyczki

♥ Klej lub taśma bezbarwna
♥ Naklejki
♥ Wycinki z gazet

                          

Najpierw zabrałam się za wycięcie logo serialu oraz zdjęcia Luny i Niny (W tym przypadku wycięłam to z plakatów) Drobniejsze elementy takie jak wrotka są z gry memo które były dołączone do plakatów XXL.

Potem zaczęłam wszystkie wycięte elementy rozkładać na segregatorze żeby zobaczyć jak to wszystko będzie razem ze sobą wyglądać.

W wolne miejsca przykleiłam naklejki a całą resztę elementów na taśmę bezbarwną.


                             
                                      A oto efekt końcowy DIY
                         



           Podoba Wam się DIY ? Też zrobicie sobie taki segregator ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz