Strony

środa, 14 marca 2018

Rzeczy z serialu których nie ma w Polsce.


Rzeczy z serialu których nie ma w Polsce.
Cześć !! Witajcie w nowym poście, dzisiaj przygotowałam dla Was rzeczy z serialu które niestety nie zostały wydane w naszym kraju. Więc jeżeli jesteście ciekawi to zapraszam do rozwinięcia tego posta !!


Jak wiecie do tej pory w Polsce zostały wydane dwie książki napisane na podstawie serialu są to "Soy Luna - Zaczyna się podróż" oraz "Soy Luna - Mieszane uczucia" oprócz tego możemy kupić książkę której akcja dzieje się przed serialem i opowiada na przykład o tym jak Luna Valente otrzymała swoje ukochane wrotki. Ale wiedzieliście że za granicą takich książek jest więcej ?

A tutaj zdjęcia kilku takich książek. Już po okładkach możemy stwierdzić że są to książki na podstawie drugiego sezonu serialu.

Kolejna rzecz która bardzo mnie zaskoczyła i o której nie miałam pojęcia a znalazłam to przypadkiem. Oficjalny magazyn Disney Channel niestety gazeta nie została wydana w Polsce i w małym stopniu jest związana z serialem.
                                                   


Artykuły szkolne, tutaj akurat nie mam co narzekać bo przyznam że takich rzeczy jest całkiem sporo, choć w sklepie nie widać ich na pierwszy rzut oka tak jak na zdjęciu niżej. Ale nie pogardziłabym nowościami z drugiego sezonu.


Album do wklejania z drugiego sezonu.
Niestety album nie wyszedł i pewnie już nie wyjdzie, takie jest moje zdanie. Od 19 marca zostaną wyemitowane ostatnie odcinki serialu, więc szanse są raczej marne. Mam jednak nadzieję że z trzeciego sezonu będzie album.

                                                     


Soy Luna foto karty.  O premierze w Polsce nic nie słyszałam i już raczej nie usłyszę. Trochę szkoda że tak mało rzeczy wyszło z drugiego sezonu w naszym kraju. Wiem że z serialu Violetta coś takiego było, miałam nadzieję że z Soy Luny również takie karty wyjdą ale niestety nie wyszło.

                                                  

Książka "Soy Karol Sevilla". Doskonale zdaję sobie sprawę z tego że ta książka kompletnie nie jest związana z serialem ale z aktorką która odgrywa rolę Luny Valente owszem. Nie wiem jak Wam ale mi tej książki w polskiej wersji językowej, bardzo brakuje zwłaszcza że Karol jest moją idolką ♥


A czego Wam z drugiego sezonu serialu brakuje najbardziej ? Mam nadzieję że post Wam się spodobał ♥


5 komentarzy:

  1. Mi najbardziej brakuję książki Karol Sevilli, foto kart i albumu na naklejki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak samo jak mi. Szkoda że z 2 sezonu jak tak mało rzeczy 😟

      Usuń
    2. Mi też najbardziej brakuje książki Karol.
      Nie wie ktoś czy można gdzieś zamówić albo coś?

      Usuń
    3. Można zamówić, ale po innym języku. Jeśli chcesz to możemy podać linki :)

      Usuń
    4. No tak, inny język...
      Dziękuję, ale nic bym nie zrozumiała:)

      Usuń