Strony

sobota, 1 lipca 2017

Nowość ! Album na naklejki - sezon 1 - Meksyk





Nowość ! Album na naklejki - Meksyk

Ostatnio sobie tak przeglądałem i natknąłem się na nowy Album na naklejki z pierwszego sezonu! Po naklejkach można zauważyć że pochodzą z około połowy sezonu pierwszego ! Album pochodzi z meksyku ! Byłem na początku trochę zdziwiony ponieważ on pochodzi z 1 sezonu ! A już mają drugi sezon ! Również mnie zastanawia opis że nowy sezon oraz że już kończą: Luna , Matteo ,Ambar , Jazmin...skoro on jest z 1 sezonu ! Takie są przypuszczenia . Ponieważ jeśli są pokazane naklejki z 1 sezonu parę to będzie raczej cały album ! Jeśli chcesz zobaczyć opis produktu ! Oraz zobaczyć jak wyglądają przykładowe naklejki.to zapraszam do rozwinięcia !






Przyjaźń, miłość, muzyka i jazda na roller: są głównymi składnikami ekscytującym świecie Księżyc! 

W tym nowym sezonie Soy Luny, sen prowadzi bohaterów na nowe wyzwania osobiste, namiętności, uczucia i stara się umocnić swoją tożsamość, Luna, Matteo, Ambar, jazmin, Delfi, Gaston i Ramiro ukończą  i będą musieli zdecydować, którą drogę wybrać 



Na okładce albumu możemy zobaczyć naszą Lune z 1 sezonu i logo ! Po bokach ozdoby w stylu Luny i napis ,,Asi es mi vida,, tłumacząc na Polski  ,,Więc to moje życie!


Jak widać naklejki są z pierwszego sezonu ! Nie mam racji opis zrobili nie co dziwny że nowy sezonu oraz kończą ....chodziło chyba o szkole ?! Naklejki są z połowy 1 sezonu czyli około 40 odcinka pochodzą naklejki !

Co sądzicie o Albumie Soy Luny z Meksyku ? Podobają się wam naklejki ? Piszcie w komentarzach !

4 komentarze:

  1. Ambar i Jazmin***** nie Jaśmin xddd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyliłem się przy tłumaczeniu :) Już poprawione oraz dziękuje o zgłoszenie błędu ! Wcisnąłem nie tą literę miała być ,,z,, :)

      Pozdrawiam Soy Luna 3 PL

      Usuń
  2. Zawsze można zrobić naklejki na zamówienie i to z dowolnym drukiem jaki tylko się wymarzy. Drukarnie oferują tego typu usługi i wcale nie jest ona jakoś specjalnie kosztowna. Co za tym idzie można stworzyć własny album :)

    OdpowiedzUsuń