Strony

wtorek, 25 lipca 2017

Soy Luna En Concierto - Film

Soy Luna En Concierto - Film
Pierwsza trasa już się zakończyła w maju . Odwiedzili tylko w Ameryce łacińskiej , jednak okazało się że powstanie druga trasa o nazwie ,,Soy Luna LIVE,, w której odwiedzili Europę ! Okazało się nie dawno że powstał film na temat trasy ! Film okazał się gdzieś około 20 lipca . Jeśli chcesz zobaczyć pelny film , czy po piosence obejrzeć to zapraszam wszystkich na seans :) Zapraszam.

Koncert został nieco skrócony z powodu w którym mogli zablokować film , który został wypuszczony w internecie ! Zostało wycięte 12 piosenek , a nie ma całych nagranych! Oto piosenki które zostały wycięte  :

- Mirame a mi
- Eres
- Chicas asi
- Valiente ( Wersja akustyczna )
- Linda
- Musica En Ti

- I'D be crazy
- A rodar mi vida
- Fush te vas !
- Tengo un corazón
- Mitad y Mitad
- Que mas da

Resztę piosenek są w filmie w internecie ! Oto film :

Tych piosenek co zostały wycięte znajdziecie je tu wraz z wszystkimi piosenkami:z tego filmu na piosenki :)

Alas

Siempre Juntos 

Profugos

La vida es un Sueno

Invisibles

Sobre Ruedas

Siento

Mirame a mi

Eres

Chicas Asi

Valiente ( Wersja Akustyczna )

Linda

Musica En Ti

I'D be crazy

A rodar mi vida

Fush te vas !

Tengo nn corazon / Mitad y Mitad

Que mas da

Aqui Estoy

Yo Quiesera

Un Destino

Valiente

Vuelo

Siempre Juntos


Mam na dzieję że wam post się spodoba tak jak film :) Nie wiemy czy pojawi się u nas , ale pewnie pojawi się tak ja film ,,Violetta Koncert,, :) Co sądzicie o koncercie ? Piszcze w komentarzach!

1 komentarz: