Strony

sobota, 15 lipca 2017

#LatozSoyLuną - Ważna Informacja 16.07 - 29.07

#LatozSoyLuną - Ważna Informacja 16.07 - 29.07
Piszę tego posta z informacją dla was , że wyjeżdżam na wakacje i dla tego że ja jadę odpocząć ,bawić się itp! Również jadę odpocząć od komputera itp: ! Z powodu że ja biorę tylko telefon... Więcej w rozwinięciu !

Z powodu że ja biorę tylko telefon posty które były z serii #LatozSoyLuną ! Zostaje na ten okres , ale nie wszystko oto grafik postów które pojawią się ! Mam na dzieję że nie obrazicie się oraz nie spadnie oglądalność bloga :) Posty są już zrobione i będą dodawane tak ja w tych dniach :)




Przepraszam że tak mało , ale wiecie lepiej tyle niż wcale :) Jeśli chodzi o rzeczach które dzieją się obecnie nadrobię to wszystko po powrocie z wakacji !

9 komentarzy: