Strony

poniedziałek, 17 lipca 2017

Soy Luna 2 - 25 Września ?!

Soy Luna 2 - 25 Września ?!
Ostatnio krąży plotka że nasz serial powróci z nowym sezonem 25 września , ponieważ na to wszystko wskazuję licząc z powtórkami z 1 sezonu ! Powtórki lecą od Poniedziałku do piątku o 19:00 z 1 sezonu ! Jeśli tak pójdą do finału ! To nasz serial powróci 25 Września , ponieważ nie ma już innej daty wolnej we wrześniu jak 25 Września ! Więcej w rozwinięciu !

Również wychodzą już sporo zapowiedzi czy zwiastunów że serial powróci 25 września ! Nie jest jeszcze potwierdzone , ale na to właśnie wskazuję jedynie jak ma się pojawić we Wrześniu :) Jak na przykład taki:

Również może się wiele zdarzyć i rozpocząć prędzej drugi sezon , ale mało to prawdopodobne :) Jak tak to może wrócić :

4 Września 2017
11 Września 2017
18 Września 2017
25 Września 2017

Których z tych dat już rozpocznie się drugi sezon , dlatego że nie dawno tu pisałem [Kliknij tu] ! Z tego linka pochodzi post  o tym co właśnie napisał Disney Channel Polska na Facebook że już zobaczymy drugi sezon  już we wrześniu! Więc któraś z tych dat rozpocznie się , bo to są wszystkie z Poniedziałków :) 


Mam na dzieję że wam się spodoba post ! Jak myślicie drugi sezon powróci 25 września :) Piszcie w komentarzach !

7 komentarzy:

  1. Mam nadzieję ze soy luna będzie JUŻ wiem że to nie możliwe ale nie mogę wytrzymać bez soy luny😢😢😢

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest trochę nie sprawiedliwe, że blogi Świat Disneya Soy Luna Polska i Soy Luna 2 Polska wiedzą kiedy będzie 2 sezon, a nie powiedzą! Tłumaczą się, że nie mig więcej zdradzać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy wiedzą tak naprawdę to nie wiemy! Każdy może mówić :) Nie chce obrażać czy coś w tym stylu ! Ale jest jedno na 100% pewne że zobaczymy jesienią :) Ja nie niestety nie wiem kiedy jest premiera tylko przypuszczenie dałem :) Wkrótce czegoś się dowiemy a na pewno napiszę :)

      Usuń
  3. Nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też :) W sierpniu będą posty podsumowań z 1 sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie wytrzymuje bez soy luny😢

      Usuń
    2. I cieszę się ze będą posty podsumowań z 1 sezonu😀😀😀😀😀😀

      Usuń