Strony

sobota, 8 lipca 2017

Drugi Sezon Już w Wrześniu !

Drugi Sezon Już w Wrześniu !
Jak pewnie większość wie ,że Disney Channel Polska napisał na Facebook , że Drugi Sezon pojawi się w Jesienią ! Zaczęło się od  od 31 maja który Disney poinformował nas że już w lipcu wyruszą zdjęcia do trzeciego sezonu ! W odpowiedziach zaczęli się kłócić że Disney Channel Polska piszę o trzecim sezonie już a o premierze drugiego sezonu w Polsce nic ! Jednak Disney Channel Polska nam zrobił niespodziankę w dzień dziecka której powiedział w odpowiedzi że już jesienią zobaczymy drugi sezon! Dzisiaj Disney na Facebook napisał nam wspaniałą wiadomość że już w Wrześniu zobaczmy nasz serial ! Więcej w rozwinięciu!

Zaczęło się wszystko od wpisu dzisiejszego który na pewno każdy się ucieszy oto wpis :
 Drugi sezon zobaczymy już we wrześniu ! Niestety nie wiemy czy będzie jak było po 20 odcinków , a może zrobią niespodziankę i dadzą nam 40 ?! Ale jest najważniejsza informacja że już zobaczymy w Wrześniu . Oprócz wpisu również nam udostępnili filmik ! Oto on :


Cieszycie się z takiej wiadomości ?! Ja osobiście tak ! Piszcie w komentarzach !



11 komentarzy:

  1. Robisz dużo błędów ortograficznych

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam , ale jestem człowiekiem ! Owszem przyznaję się że mogą być błędy za to przepraszam ! Musicie zrozumieć że jestem też człowiekiem który uczy się i mam na dzieję , że nie obrazicie się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje wypowiedzi są aroganckie i nie potrafisz przyjąć krytyki

      Usuń
    2. Nie wiem co się stało , ale ja nic nie powiedziałem aroganckiego ! Powiedziałem tylko że przepraszam oraz że jestem człowiekiem ! Uczę się na błędach i to powiedziałem ! Nic nie powiedziałem aroganckiego tylko odpisałem ! :) Nie wiem czemu tak myślisz ,ale przepraszam jak robię błędy :)

      Pozdrawiam Soy Luna 3 PL

      Usuń
    3. Bardzo dziękuje Luna:) Za miły komentarz

      Usuń
  3. Strasznie się cieszę!

    OdpowiedzUsuń