Strony

niedziela, 19 listopada 2017

#1 Wywiad - Malena Ratner - Czego fani mogą oczekiwać po drugim sezonie Soy Luny?

#1 Wywiad - Malena Ratner - Czego fani mogą oczekiwać po drugim sezonie Soy Luny?
Dzisiaj przychodzę z pierwszym postem wywiadów, tak ja wspominałem, w poście wielkich zmian. Wywiady będą się pojawiać co jakiś czas, dlatego, że jak wiecie jest szkoła, i trzeba się sporo uczyć! Jako pierwszy post z serii wywiadów w roku szkolny, będzie to Malena Ratner. Opowie nam o tym czego fani mogą oczekiwać po drugim sezonie Soy luny . Zapraszam...

Jak zmieniła się twoja postać w drugim sezonie? Jak opisałabyś swoją ewolucję w porównaniu do pierwszego sezonu?
Wydaje mi się, że Delfi na początku drugiego sezonu z powrotem trochę skierowaną na złą drogę. Pod koniec pierwszego sezonu widzieliśmy ją jako lepszą i dojrzalszą dziewczynę, ale niestety cechy te nie są w niej jeszcze zakorzenione. W nowych odcinkach pojawi się wiele sytuacji, które wystawią ją na próbę i zobaczymy jak z nimi sobie poradzi. Poza tym, ona przechodzi dylemat zastanawiając się nad swoją przyszłością, w końcu to jej ostatni rok w szkole Blake South College.

Jakie doświadczenia czy nauki pozyskałaś podczas nagrań do pierwszego sezonu, które przydały ci się podczas kręcenia kontynuacji?
Teraz wszystko jest o wiele szybsze! Tekstów uczę się szybko, a kiedy stoję przed kamerą wszystko idzie zgodnie z planem. Istnieje wiele rzeczy, o których wcześniej nie wiedziałam, a teraz stały się moją codzienną rutyną. Cała ta nauka przydała się podczas kręcenia drugiego sezonu, praca na planie stała się bardziej komfortowa i przyjemna.



Jak było podczas nagrywania nowych piosenek do serialu?Masz jakąś piosenkę, która była dla ciebie największym wyzwaniem?
Piosenki z drugiego sezonu są niesamowite. Miałam dużo zabawy podczas ich śpiewania. W nowym sezonie pojawią się tria i duety, których wcześniej nie było i myślę, że wyszło świetnie oraz że nasi fani będą zaskoczeni :-)

Jak opisałabyś fanów Soy Luny?
Są naprawdę lojalni. Nie wiem, skąd o tym wiedzą, ale zawsze są tam gdzie my. Śpiewają piosenki, robią zdjęcia i dają prezenty. Na moje urodziny dostałam od fana ogromny prezent -pudełko balonów, a w każdym z tych balonów był jeden prezent. Inna dziewczyna dała mi własnej roboty figurki i album z moimi zdjęciami. Niewiarygodne!

Czego fani mogą oczekiwać po drugim sezonie Soy Luny?
Jest wiele rzeczy, które z pewnością pokochają. Nowe postacie, jedne znienawidzą, a inne pokochają, wiele piosenek z przekazem, wiele wyzwań na torze. Przygotujcie się, bo z pewnością będziecie oglądać go z otwartymi buziami!

(Wywiad z bloga : Planeta Disneya !)


Co sądzicie o wywiadzie ? Lubicie serialową Delfi czy Malenę ? Dajcie znać w komentarzu :)


1 komentarz: