Strony

niedziela, 26 listopada 2017

Karol Sevilla - Najpiękniejszy nowy teledysk - Myślę o tobie!

Karol Sevilla - Najpiękniejszy nowy teledysk - Myślę o tobie!
Wczoraj na kanale Karol Sevilli odbyła się transmisja na żywo, w którym zapowiadała niespodziankę! Niespodzianką, jest prze piękna, dotyczyła jej historii co jej się przydarzyło do 18 urodzin, w formie teledysku! Piosenka nazywa się Myślę o tobie, jest cudna, choć jestem chłopakiem odrobinę się wzruszyłem, ale to tajemnica :) Zapraszam was do rozwinięcia posta.

Teledysk jest przecudny! Zawiera piękne rysunki i emocje w piosence oto teledysk!

Karol wszystko pokazała jak zaczynała aktorstwo przed serialem, jak dostałą wiadomość, że zagra główną role itp !

Podoba wam się ? Chcecie opracowanie piosenki ? Wkrótce pojawi się :) Dajcie znać w komentarzu!

4 komentarze:

  1. Piosenka i teledysk jest przecudowny. Co prawda popłakałam się razem z Karol, gdy widziałam jej live i mówiła o niespodziance, wspominała swoją babcię, ale przy piosence też miałam łzy w oczach, bo jest bardzo wzruszająca.
    No i dzieła Juana da Corte są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą :) Nie jestem jedyny który miałem łzy w oczach :)

      Usuń