Strony

czwartek, 2 listopada 2017

Małe zmiany na blogu :) - Na dobre...

Małe zmiany na blogu :) - Na dobre...
Ostatni miesiąc czyli Październik, był dla mnie trudnym miesiące! Co do szkoły (Nauki) chęci, braku czasu i brak pomysłów... w miesiącu pojawiło się o wiele mniej postów niż zazwyczaj. W tym poście chciałem was poinformować, co w najbliższym czasie się zmieni :) Zapraszam do rozwinięcia...

Na początku zacznę o wyglądzie bloga, możecie zagłosować w ankiecie na blogu po prawej stronie... na razie wychodzi, że tak, ale spokojnie ankieta będzie trwać do połowy grudnia, ponieważ chcę dla was porządny wygląd zrobić na blogu :) A w przerwie świątecznej jest okazja ! Również będzie ankieta czy szablon jest lepszy czy gorszy... czy chcecie jakiś inny, ale to już od was będzie zależało :)

Oprócz braku czasu na pisanie, również miałem mało pomysłów, dlatego postanowiłem zrobić parę nowych serii postów, ale zależeć będzie to od was ! Serię są nowe, i nie wiem jak się przyjmą, dlatego bardzo bym prosił, abyście napisali komentarz, jak pojawią się nowe post z nowych serii, czy chcecie kontynuowane :) A pojawią się:

- Być jak ... (W serii będzie mogli wyglądać jak jakaś postać z serialu)

- Covery do piosenki... (W każdym poście będziecie mogli posłuchać jak fani śpiewają piosenki z serialu!)

- Wywiad... ( Wywiady w roku szkolnym będą nie co inne niż w wakacjach, ponieważ wywiady w roku szkolnym nie będą tłumaczone, tylko brane Polskie..,)

- Lekcje języka hiszpańskiego ( W każdej lekcji będziecie mogli się nauczyć czegoś nowego od podstaw :) )

- Quiz  ( Jak po tytule możecie się domyśleć, będą posty w stylu pytań, będziecie mogli zmierzyć serialowi ,czy jesteście prawdziwym fanem i wie wszystko :) W każdym kolejnym poście bedą wyniki Quiz i nowe...)

Powroty:

- Recenzja ( Niestety miałem problemy z telefonem, i nie miałem jak robić recenzje, ale spokojnie, już mam naprawiony i wracają recenzje !


Cieszycie się ? Która was najbardziej seria zaciekawiła ? Pamiętajcie, dla nas komentarze są ważne, bo dzięki nim mamy większa chęć do pisania... :)




11 komentarzy:

  1. Być jak... Wywiad... Lekcje języka hiszpańskiego Quiz Recenzja oby to było dalej bo jest super. Kocham ten serial i często zaglądam na bloga. Uwielbiam was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Ja również kocham serial, więc dla was prowadzę bloga z chęcią i radością :)

      Pozdrawiam
      Soy Luna 3 PL

      Usuń
  2. Być jak Oraz quiz ale też lekcja języka hiszpańskiego podoba mi się ten język

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie wszystkie twoje posty są genialne i noe moge się doczekać. I bardzo się ciesze ze prowadzisz tego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Kocham to robić, choć to jest mój pierwszy blog :)

      Usuń
  4. Super,lekcje języka hiszpańskiego i quiz to naprawdę SUPER!
    Serio cieszę się i POZDRAWIAM serdecznie Luna😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Super,lekcje języka hiszpańskiego i quiz to naprawdę SUPER!
    Serio cieszę się i POZDRAWIAM serdecznie Luna😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mam na dzieję, że będziecie czytać wszystkie posty :) Quiz już jest wkrótce kolejne post z Quiz :)

      Usuń