Strony

poniedziałek, 20 listopada 2017

To już rok! Pierwsza rocznica bloga! Dziękujemy bardzo!

To już rok! Pierwsza rocznica bloga! Dziękujemy bardzo!
To już dzisiaj obchodzimy rocznicę bloga! Dokładnie 20 Listopada 2016 pojawił się pierwszy post, pierwsze wrażenia itp. Ten post będzie odrobinę inny, ale powiem co przez ten rok się zmieniło, jak miał wyglądać blog itp! Bardzo dziękujemy wam, że jesteście z nami i oglądacie bloga, piszecie prawie zawsze miłe komentarze . Za to wam dziękujemy i nam wzmacniają chęć do pisania :) Zapraszam was do historii bloga...
HISTORIA BLOGA
Zacznę wszystko jak to miało wyglądać czyli taka mała historia bloga :) Początkowo blog miał mieć całkiem inną nazwę miał mieć ,,Soy Luna Polska,, , jednak zauważyłem po Paruch dniach, że jest taki blog, dlatego zmieniłem na ,,Soy Luna 3 Polska,, ! Logo również było inne wyglądało ono tak:

Różniło się odrobinę, ale zbyt dużo nie! Logo ma również obecne gwiazdki, logo Soy Luna oraz napis Polska, a teraz 3 Polska. Początki wyglądów bloga również były inne były mniej dopracowane, ponieważ niezbyt się znałem, bo jak wiecie jest to mój pierwszy blog :)

HISTORIA WYGLĄDU
Początki wyglądów moim zdaniem mogę powiedzieć, że były tragiczne, porównując do teraz :) Pierwszy mój szablon wyglądał tak:
Jest duża różnica od teraz, choć widać małe podobieństwa :) Jedynie co zmieniało się od czasu to były nagłówki które też widać różnice od tych co są teraz!


HISTORIA WYŚWIETLEŃ
Teraz przejdziemy do historii wyświetleń! Teraz tak patrzę i śmieję się, ponieważ w pierwszym miesiącu miałem tylko nie całe 20 wyświetleń i skakałem z radością, że ktoś czyta :) Jednak już w Grudniu podwyższyło się trzy razy, ponieważ pojawiło się  1 tys wyświetleń z miesiącem blog rósł, jednak w marcu podniósł się sporo aż o 10 tys nie wiem jak to się stało, ale ważne, że się stało :) Blog rósł, jednak w wakacje podniósł się o sporo razy i obecnie ma już blog dużo wyświetleń :)

Dziękujemy wam! Za to, że jesteście z nami i czytacie bloga :) Możliwe, że wkrótce pojawi się konkurs :) Dziękujemy wam jeszcze raz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz