Strony

piątek, 6 kwietnia 2018

15 faktów o mnie... Soy Luna 3 PL!

15 faktów o mnie... Soy Luna 3 PL!
Nie dawno powstał post o 20 faktach naszej nowej redaktorki na blogu i również mam w planie abyście mnie osobiście trochę poznali. Posiadałem kiedyś bloga o Violetcie, ale to tylko na dwa dni... Nie przedłużając zapraszam wszystkich do rozwinięcia posta, a dowiecie się trochę o mnie :)



1. Urodziłem się w 2003 roku.
2. Obecnie na dzisiejszy dzień mam 14 lat.
3. Jest to mój pierwszy blog, jaki mam długo.
4. Założyłem kiedyś bloga o Violetcie, ale serial się już skończył i stwierdziłem, że bez sensu... Dlatego usunąłem, choć miał dwa dni.
5. Kocham Violette i Soy Lunę, ale Soy Luna moim zdaniem jest lepsza.
6. Bardzo lubię czekoladę.
7. Mam na imię Krystian ( Jestem chłopakiem )
8. Mój ulubiony kolor to selenowy i czerwony
9. Moimi ulubionymi piosenkami z Soy Luny na obecny okres to : La Vida es un Sueño, Soy Yo i Sólo Para Ti.
10. Moimi ulubionymi aktorami są  Karol Sevilla, Valentina Zenere i Ruggero pasquarelli .
11. Moją ulubioną parą są z serialu: Gastina, Lutteo i Simbar.
12. Posiadam kanał na You Tube! Prowadzę Disneyu Channel i w tym najwięcej Soy Luny :) (Link)
13. Moimi ulubionymi filmami są:  High school musical, Tini: Nowe życie Violetty i Cudowny chłopak.
14. Moimi ulubionych serialami są: Violetta, Soy Luna, H2o: Wystarczy kropla, Syreny z Mako, Alex i Spółka, Akademia Tańca i Czarodzieje z Waverly Place.
15. Moimi ulubionymi przedmiotami w szkole są: Język Polski i Informatyka.

Niestety, tyle na razie mogę powiedzieć o sobie :) Myślę, że coś chociaż się dowiedzieliście o mnie...  Macie coś wspólnego ze mną? Dajcie znać w komentarzu



4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Soy luna to mój ulubiony serial, lubię"cudowny chłopak" lubię czekoladę Karol, Ruggero i Valu to moi ulubieni aktorzy, Gastina, Lutteo i Simbar-💟
    Też uwielbiam polski, kocham...
    Trochę jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie pytanie
    Co twoi koledzy mówią na to że lubisz Soy lune??

    OdpowiedzUsuń