Strony

niedziela, 8 kwietnia 2018

Soy Luna 3 - Opracowanie - Soy Yo!

Soy Luna 3 - Opracowanie - Soy Yo!
Dwa dni temu odbyła się premiera płyty w Ameryce Łacińskiej i w Brazylii! Jako pierwszą piosenkę opracowaliśmy tytułowej piosenki czyli ,, Modo Amar" (LINK) . Dzisiaj przyjdę do was już z drugim opracowaniem piosenki i dzisiaj bedzię piosenka ,,Soy Yo"! Piosenka opowiada o przeszłości, jaką Luna odkryła, że jest Sol Benson i opowiada co przeżyła. Piosenka nosi tytuł ,,Soy Yo" co na  Polski znaczy ,,Jestem Sobą"! Nie przedłużając zapraszam do rozwinięcia posta :)


Tekst piosenki:



Me lo decía siempre el corazón
Que todo tiene una explicación
La libertad no estaba sólo en mi imaginación.

Y esas ganas locas de volar
Y no poder ya dejar de soñar
Y al despertar saber que me faltaba una mitad.

Ya puedo liberar mis sentimientos encontré mi verdad.

Ahora sale el sol para mí
Y todo tiene sentido
Soy lo que fui
Soy, soy, soy.

Ahora sale el sol para mí
Y todo tiene sentido
Soy lo que fui
Soy, soy, soy, soy yo.

Un laberinto siempre recorrí
Y ahora todo es nuevo para mí
Se abre una puerta pero no sé cuál camino hay que seguir.

Tantos misterios para revelar
Tanto pasado para enfrentar
Y una llave que aún no puedo encontrar.

El miedo ya no puede detenerme, encontré mi verdad.

Ahora sale el sol para mí
Y todo tiene sentido
Soy lo que fui
Soy, soy, soy.

Ahora sale el sol para mí
Y todo tiene sentido
Soy lo que fui
Soy, soy, soy, soy yo.

Me lo decía siempre el corazón
Ya no hay más temor
Ya no hay más dolor
Soy yo.

Me lo decía siempre el corazón
Ya no hay más dolor
Ya no hay más temor
Soy yo.

Ahora sale el sol para mí
Y todo tiene sentido
Soy lo que fui
Soy, soy, soy.

Ahora sale el sol
El sol
Ahora sale el sol
Soy, soy, soy, soy yo.


Tekst Polski:


Serce zawsze mi mówiło
Że wszystko ma wyjaśnienie
Wolność była nie tylko w mojej wyobraźni.

I te szalone chęci do latania
I nie mogąc przestać marzyć
A kiedy się obudziłam, wiedziałam, że brakuje mi połowy.

Mogę już uwolnić moje uczucia Odnalazłam moją prawdę.

Teraz słońce wschodzi dla mnie
I wszystko ma sens
Jestem tym, kim byłam
Jestem, jestem, jestem.

Teraz słońce wschodzi dla mnie
I wszystko ma sens
Jestem tym, kim byłam
Jestem, jestem, jestem, jestem sobą.

Labirynt, którym zawsze podróżowałam
A teraz wszystko jest dla mnie nowe
Drzwi się otwierają, ale nie wiem, w którą stronę pójść.

Tyle tajemnic do ujawnienia
Tyle przeszłości
I klucz, którego wciąż nie mogę znaleźć.

Strach nie może już mnie powstrzymać, znalazłam swoją prawdę.

Teraz słońce wschodzi dla mnie
I wszystko ma sens
Jestem tym, kim byłam
Jestem, jestem, jestem.

Teraz słońce wschodzi dla mnie
I wszystko ma sens
Jestem tym, kim byłam
Jestem, jestem, jestem, jestem sobą.

Serce zawsze mi mówiło
Nie ma więcej strachu
Nie ma więcej bólu
To ja

Serce zawsze mi mówiło
Nie ma więcej bólu
Nie ma więcej strachu
To ja

Teraz słońce wschodzi dla mnie
I wszystko ma sens
Jestem tym, kim byłam
Jestem, jestem, jestem.

Teraz słońce wschodzi
Słońce
Teraz słońce wschodzi
Jestem, jestem, jestem, jestem sobą.

Teledysk:


Co sądzicie o pierwszej piosence z trzeciego sezonu? Jak wam się podoba Polska wersja? Jaką kolejną piosenkę chcecie do opracowania?

1 komentarz:

  1. Tiempo de amor, świetna ta piosenka wciągająca super, cudowna 💖

    OdpowiedzUsuń