Strony

poniedziałek, 16 kwietnia 2018

Soy Luna 3 - Dwa klipy nowe już dostępne z trzeciego sezonu!

Soy Luna 3 - Dwa klipy nowe już dostępne z trzeciego sezonu!
Za 30 minut odbędzie się pierwszy odcinek trzeciego sezonu. Już dostały udostępnione dwa teledysku do piosenki ,,Modo Amar" i ,, Soy Yo". Od paru dni zostały również udostępnione klipy z 3 sezonu, które pewnie pojawia się w odcinkach. Nie przedłużając zapraszam do rozwinięcia posta :)


Soy Luna 3 - Quiero verte sonreir - Chcę zobaczyć twój uśmiech

Soy Luna 3 - Modo Amar - Sposób Miłości

Który wam się bardziej podoba klip ? Moim zdaniem lepszy jest klip do piosenki ,,Modo Amar", to moje zdanie :) Który wam się bardziej podoba ?  Dajcie znać w komentarzu!

5 komentarzy:

  1. Super oba klipy bo lubię modo amar a matteo kocham i luna i simon wyglądają jakby byli para słodcy są pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi podoba się moda amor . Mam pytanie kiedy spoiler o lutteo.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spojlery pojawią się dopiero we lipcu/sierpień

      Usuń
    2. Tak dokładnie będą dotyczyły z 2 części 3 sezonu :) Również wkrótce będą opracowania, czy jakieś podobne posty z streszczeniami odcinków :)

      Usuń
  3. Mnie tez sie podoba "Modo Amar"jakos nie spodobala mi sie piosenka Ruggero Pasquarelli.

    OdpowiedzUsuń