Strony

piątek, 6 kwietnia 2018

Soy Luna 3 - Modo Amar - Wszystkie piosenki!

Soy Luna 3 - Modo Amar - Wszystkie piosenki!
Już dzisiaj wielka premiera płyty z trzeciego sezonu ,,Modo Amar'' w Ameryce Łacińskiej i Brazylii! Płyta zawiera aż 19 piosenek, piosenki są naprawdę świetnie napisane i zaśpiewane. Dlatego jeśli chcecie posłuchać piosenki to zapraszam do rozwinięcia posta :)



Dzisiaj miała premiera płyty ,,Modo Amar'' w Ameryce Łacińskiej i Brazylii. Natomiast 20 kwietnia czeka premiera we Francji, Niemczech i we Włoszech. Obecnie jeszcze nie wiadomo jak będzie z płytą w Europie, ale myślę, ze wkrótce sie dowiemy.

 1. Modo Amar - Sposób miłości 
(Karol Sevilla, Michael Ronda, Ruggero Pasquarelii, Katja Martinez, Gaston Vietto, Lionel Ferro, Carolina Kopeliof, Chaira Parravicini, Jorge Lopez, Ana Jara)

 2. Soy Yo - Jestem sobą
(Karol Sevilla)

3. Quiero verte sonreir - Chce zobaczyć twój uśmiech
(Ruggero Pasquarelii)

4. Claroscuro - Światłocień 
(Valentina Zenere)

5. Tiempo de Amor - Czas na miłość 
(Michael Ronda)

6. Tu Carcel - Twoje uwięrzenie
(Karol Sevilla i Michael Ronda)

7. Despierta mi mundo - Obudź swój świat
(Karol Sevilla, Michael Ronda, Ruggero Pasquarelli, Chaira Parravicini, Ana Jara, Jorge Lopez, Katja Martinez)

8. Quédate - Zostań
(Karol Sevilla i Ruggero Pasquarelli)

9. Solos - Sami
(Valentina Zenere i Michael Ronda)

10. Decirte lo que siento - Powiedź to co czuje
(Gaston Vietto)

11. Mi corazón hace wow wow - Moje serce nie zachwyca
(Jandino)

12. Nada me podrá parar - Nic nie może mnie już potrzymać
(Karol Sevilla)

13. Si lo sueñas claro - Jeśli marzysz to uwierz
(Karol Sevilla, Michael Ronda, Ruggero Pasquarelii, Katja Martinez, Gaston Vietto, Jandino, Carolina Kopeliof, Chaira Parravicini, Jorge Lopez, Ana Jara, Lionel Ferro)

14. Esta noche no paro - Nie zatrzymuj nocy
(Ruggero Pasquarelii)

15. Creyendo en mí - Wiatr we mnie
(Chaira Parrvicini)

16. Nadie Como Tú - Nikt oprócz ciebie
(Ruggero Pasquarelii, Michael Ronda, Gaston Vietto, Jorge Lopez, Lionel Ferro)

17. Mano a Mano - Ręka w rękę
(Karol Sevilla, Katja Martinez, Carolina Kopeliof, Chaira Parravicini,  Ana Jara, Malena Ratner, Valentina Zenere)

18. Borrar Tu Mirada - Usuń swoje spojrzenie
(Karol Sevilla, Katja Martinez, Carolina Kopeliof, Chaira Parravicini,  Ana Jara, Malena Ratner, Valentina Zenere)

19. Todo puede cambiar - Wszystko może się zmienić
(Wszyscy)


Co sądzicie o piosenkach? Mnie najbardziej przypadły: Soy Yo, Mano a mano i Todo puede cambiar... oczywiście inne też są fajne :) Dajcie znać która najbardziej wam przypadła do gustu piosenka!

1 komentarz:

  1. Mnie najbardziej podobają się
    Soy Yo
    Despierta mi mundo
    Solos
    Nada me podra parar
    Claroscuro
    Modo amar

    OdpowiedzUsuń