Strony

niedziela, 1 kwietnia 2018

#6 - Cytaty z serialu Soy Luna

#6 - Cytaty z serialu Soy Luna
Cześć!! Witajcie w szóstym już poście cytatów z serialu Soy Luna. Cytaty z piosenek z drugiego sezonu takich jak Cuenta Conmigo, Alla Voy i innych. Zapraszam do rozwinięcia tego posta.



♥ "Zawsze jestem tutaj, możesz na mnie liczyć." - Cuenta Conmigo

♥ "W szczęściu i nieszczęściu, zawsze dam Ci moje skrzydła. Dzięki, którym możesz latać." - Cuenta Conmigo

♥ "Siła i przeznaczenie jest moją własną piosenką." - Como me ves

♥ "Nic się nie zmieni, jestem tym kim jestem." - Como me ves

♥ "Obserwuj swój instynkt, słuchaj go i zrób skok bez strachu." - Alla Voy

♥ "Jeżdżę na wrotkach a kiedy upadnę, podniosę się  i stworzę swoją symfonię." - Alla Voy

♥ "Jesteś moją unikalną miłością, moim unikatowym nałogiem." - Alla Voy

♥ "Dziękuję za dzień w którym Cię poznałem." - Alla Voy

♥ "Jestem pewny, że sprawiłem że choć przez chwilę byłaś szczęśliwa." - Alla Voy

♥ "Szybko, wślizgam się i wlatuje do Twoich myśli." - Alla Voy

♥ "Jak można znaleźć księżniczkę? Jak wiedzieć, że to jedna z nich, która czeka na swojego księcia." - Princesa

♥ "Jedyne piękno to te ukryte w środku.'' - Princesa

♥ "Nie jestem już sobą, kiedy czuję że to miłość." - Princesa

♥ "Nie wiem kim jestem, ani dokąd idę, choć myślałem że to było jasne." - Princesa

♥ "Podaruj światło moim zmysłom, bym mógł zobaczyć Twój znak." - Princesa

♥ "Dniami i nocami myślę o niej, o jej spojrzeniu, które mówi mi o miłości." - Princesa

♥ "Mam nadzieję, że nie jest już za późno, by podążać za głosem serca." - Princesa




Podobały Wam się cytaty? Macie jakiś ulubiony? Piszcie w komentarzach.

2 komentarze: