Strony

wtorek, 21 lutego 2017

[Opracowanie] A rodar mi Vida - Kręci się moje życie

 

Dziś przychodzę do was z dość nietypowym opracowanie, bo dziś przyjrzymy się bliżej piosence  
 A rodar mi Vida - Kręci się moje życie! Zapraszam do dalszego czytania ;)

Tekst piosenki:


Sera así a tarde ya me iva
Siempre se hace tarde en la ciudad
Cuando me di cuenta estabar vivo
Vivo para siempre de verdad

Hoy compre revistas en el metro
No pensaba en nada, nada, nada más
Y caí que al fin que esto es un juego
Todo empieza siempre una vez más

A rodar, a rodar, a rodar, a rodar mi vida
A rodar, a rodar, a rodar, a rodar mi amor

Yo no se donde va
Yo no se donde va mi vida
Yo no se donde va
Pero tampoco creo que sepas vos


Tłumaczenie

Wydawało mi się, że odchodzę późno
Zawsze w kierunku miasta
Kiedy zdałam sobie sprawę, że żyję
Naprawdę żyję wiecznie

Dziś kupiłam czasopisma w metrze
Nie myślę o niczym, niczym, niczym więcej
I w końcu pomyślałam, że to jest gra
Wszystko zaczyna się zawsze jeszcze raz

Kręci się, kręci się, kręci się, kręci się moje życie
Kręci się, kręci się, kręci się, kręci się moja miłość

Nie wiem, gdzie idzie
Nie wiem, gdzie moje życie
Nie wiem, gdzie idzie
Ale nie wierzę, że ty wiesz

 












 

2 komentarze:

  1. Bardziej podoba mi się ta druga wersja, z płyty. Super piosenka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czeszę sie ze podoba ci sie piosenka 🎶 mi tez podoba 2 wersja tej piosenki
      Pozdrawiam 🎶 Lunita

      Usuń