Strony

niedziela, 26 lutego 2017

[Opracowanie] Corazón - Serce

Dzisiaj Ostatnia Piosenka opracowana z pierwszej płyty. Tym razem przyszedł czas na piosenkę ,,Corazón'' co w tłumaczeniu na Polski znaczy "Serce"! Zapraszam do dalszego czytania!

Tekst piosenki:


Uooh, uooh…
Uooh, uooh…
No no no

Yo no se lo que
Me pasa cuando
Estoy con vos

Me hipnotiza tu sonrisa
Me desarma tu mirada
Y de mi no queda nada
Me derrito como
Un hielo al sol

Cuando vamos algun
Lado nunca elijo yo
Porque lo unico que
Quiero es ir contigo

Vivo dando vueltas
A tu alrededor
Como un perro abandonado
Que en la calle tu siguió

Pero yo no soy tu
Prisionero y no tengo
Alma de robot
Es que hay algo en tu carita
Que me gusta
Que me gusta
Y se llevo mi corazón

Yo no soy tu
Prisionero y no tengo
Alma de robot
Es que hay algo en tu carita
Que me gusta
Que me gusta
Y se llevo mi corazón

Puede ser por tu caracter o mi voluntad
Me hipnotiza tu sonrisa
Me desarma tu mirada
Y de mi no queda nada
Me derrito como
Un hielo al sol

Cuando vamos algun
Lado nunca elijo yo
Porque lo unico que
Quiero es ir contigo
Vivo dando vueltas
A tu alrededor
Como un perro abandonado
Que en la calle tu siguió

Pero yo no soy tu
Prisionero y no tengo
Alma de robot
Es que hay algo en tu carita
Que me gusta
Que me gusta
Y se llevo mi corazón

Yo no soy tu
Prisionero y no tengo
Alma de robot
Es que hay algo en tu carita
Que me gusta
Que me gusta
Y se llevo mi corazón

Y se llevo mi corazón
Y se llevo mi corazón
Y se llevo mi corazón

Tłumaczenie

                 Uooh, uooh…
Uooh, uooh…
Nie, nie, nie

Nie wiem, co
Się dzieje, kiedy
Jestem z tobą

Hipnotyzuje mnie twój uśmiech
Rozbrajają mnie twoje oczy
A moje nic
Topi się jak
Lód na słońcu

Kiedy idziemy, kilka
Stron nie wybierzemy
Ponieważ chcę przejść
Tę drogę z tobą
Żyję krążąc
Wokół ciebie
Jak opuszczonego psa na ulicy
Kontynuuję to

Ale ja nie jestem
Twoim więźniem
Ani robotem duszy
Jest coś w twarz
Że to mi się podoba
Że to mi się podoba
Moje serce weź

Ja nie jestem
Twoim więźniem
Ani robotem duszy
Jest coś w twarz
Że to mi się podoba
Że to mi się podoba
Moje serce weź

To może być dla mojego charakteru lub mojej woli
Hipnotyzuje mnie twój uśmiech
Rozbrajają mnie twoje oczy
A moje nic
Topi się jak
Lód na słońcu

Kiedy idziemy, kilka
Stron nie wybierzemy
Ponieważ chcę przejść
Tę drogę z tobą
Żyję krążąc
Wokół ciebie
Jak opuszczonego psa na ulicy
Kontynuuję to

Ale ja nie jestem
Twoim więźniem
Ani robotem duszy
Jest coś w twarz
Że to mi się podoba
Że to mi się podoba
Moje serce weź

Ja nie jestem
Twoim więźniem
Ani robotem duszy
Jest coś w twarz
Że to mi się podoba
Że to mi się podoba
Moje serce weź

1 komentarz: