Strony

wtorek, 28 lutego 2017

Nowa płyta - Soy Luna 2: La Vida es un Sueno!

 Dziś została  potwierdzona nowa płyta z piosenkami z 2 sezonu serialu! Nowa płyta ma tytuł La Vida es un sueno! Premiera płyty ma nastąpić w marcu. Na płycie znajdziemy 25 piosenke! Jeżeli chcecie posłuchać zapowiedzi nowych piosenek zapowiadających płytę, to zapraszam do rozwinięcia posta!



Okładka:


(Na okładce widzimy naszą lunę po prawej stronie i obok Logo serialu i nazwa płyty, okładka jest przecudna)

 
Jak widzicie nowa płyta będzie zawierać aż 25 piosenek
 
A teraz przejdźmy do posłuchania piosenek ,piosenki nie są pełne ale zawsze coś z nich jest
 
 
1. Siempre Juntos - Zawsze razem
 
 
2. Alzo mi bandera - Unoszę flagę
 
 
3. La vida es un sueno - Życie jest snem



4. Fush. !Te vas - Idąc



6. Mitad y mitad - Pół na pół

7. Valiente - Odważny

8. Honney Funny - Miód i śmiech


9. Linda - Piękna
10. Cuenta conmigo - Na mnie licz


11. Vives en mi - Żyć ze mną


12. I've got a felling - Mam przeczucie



13. Princesa - Księżniczka

14. Footloose - Nie skrępowany niczym
Nie wrzucili nam do posłuchania ponieważ to jest finałowa piosenka tak przeczuwam

15. Solo para ti - Dla Ciebie


16. Catch Me if - Złap mnie jeśli potrafisz


17. Pienso - Karmić




18. Andaremos - Będziemy chodzić


19. Alla voy - Oto idę




20. No te pido mucho - Nie pytam o wiele



21. Stranger - Nieznajomy


22. Aqui estoy - Jestem tutaj


23. Yes, I do - Tak, to ja


24. Yo quisiera - Chciałbym




25. Siempre Juntos (wersja grupowa) - Zawsze razem
I co sądzicie o tej płycie ja już nie mogę się doczekać u nas i przypominam  o











 
 
 
 
 
 
 






 

3 komentarze:

  1. A jednak kopiujesz z innych blogów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę nie skopiowałem , nie wiem czemu tak myślisz, jeśli chodzi o piosenki to one się pojawiły na you tube - Soy Luna Videos ja tam znalazłem a jeśli chodzi o zdjęcia to je znalazłem na twitera a o tytułu to przetłumaczyłem nie wiem czemu mnie obrażasz jak tak się namęczyłem ,zaczołem o 18:13 a skończyłem o 19:22 naprawdę nie wiem czemu mnie obrazaż

      Usuń
  2. Fajny post!Wydaje mi się że piosenek z 2 s. nie podzielą na2 płyty jak w 1 s. , tylko zrobią tylko tą płytę

    OdpowiedzUsuń