Strony

sobota, 16 września 2017

Konkurs - Wygraj wejściówki do wrotkarni ! 25.08 - 09.09 - Wyniki

Konkurs - Wygraj wejściówki do wrotkarni ! 25.08 - 03.09 - WYNIKI
Czas na długo wyczekiwany pierwszy konkurs na naszym blogu! Konkurs jest sponsorowany przez ,,Wrotkarnie Roller Disco,, ! Jeszcze raz dziękuję za współpracę z wami . W pierwszym konkursie znajdziecie dwa zadania do wyboru ! Jeśli chcesz wziąć udział w konkursie zapraszam was do rozwinięcia!

Aktualizacja 1 - Informacja o Konkursie !
Aktualizacja 2 - Konkurs przedłużony do 09.09 !
Aktualizacja 3 - Wyniki / Prace


Konkurs organizowany jest przez bloga ,,Soy Luna 3 Polska,, ! Konkurs sponsorowany przez ,,Wrotkarnia Roller Disco,, !


  1. Osoba biorąca udział w Konkursie musi wysłać zgłoszenie na maila: SoyLuna3PL@gmail.com
  2. W tytule maila musi (proszę) napisać : Konkurs #SL3PL
  3. W mailu proszę podać (Imię, Nazwisko, Wiek)
  4. Osoba która bierze udział w konkursie ma czas od 25.08 - 09.09 !
  5. Osoba która bierze udział w konkursie musi wybrać tylko jedno zadanie konkursowe.
  6. Jeśli ktoś złamie regulamin zostaję zdyskwalifikowany z konkursu!
  7. Ze zwycięzcami skontaktujemy się poprzez e-mail, gdzie poprosimy o podanie danych adresowych (Imię, nazwisko, adres zamieszkania, kod pocztowy i miejscowość) do wysyłki nagrody. Dane te nie zostaną nigdzie upubliczniane!

ZADANIE KONKURSOWE:

W konkursie są dwa zadania do wyboru ! W konkursie mogą tylko jedno zadanie wykonać !

ZADANIE 1:
Pierwsze zadanie polega, że musicie narysować swoją ulubioną postać z serialu ,,Soy Luna,,(Technika dowolna) i napisać w minimum dwa zdania czemu akurat tą postać lubisz najbardziej. Najlepiej zrobić zdjęcie i wysłać do nas, a napisać  czemu tą postać najbardziej lubisz napisać polecam na komputerze :) Ponieważ różnie piszecie i nie wiem czy odczytali byśmy wasze pismo :)

ZADANIE 2:
Drugim zadanie jest odpowiedzieć na pytanie ,,Za co lubisz serial,, Minimum 6 zdań. Najlepiej to napisać na komputerze i wysłać do nas :)

NAGRODY:

Jak mówiłem na początku Konkurs jest sponsorowany przez ,,Wrotkarnie Roller Disco,, w Warszawie  ma ulicy Połczyńska 115! Wygrać można dwie wejściówki do wrotkarni z wypożyczeniem wrotek ! Jedna osoba wygra dwie wejściówki z zadania pierwszego i druga osoba wygra też wejściówki z zadania drugiego :) Proszę nie kopiujcie rysunki czy teksty, ponieważ odkryję to !

Jeśli są jakieś pytania co do konkursu, to napiszcie w komentarzach, a my odpowiemy. Mam na dzieję, że wam się spodoba konkurs i weźmiecie udział w pierwszym konkursie :) Informuję, że Wrotkarnia znajduję się w Warszawie! Weźmiecie udział ? Dajcie znać w komentarzu !

Aktualizacja 1 - Informacja o Konkursie - 28.08.2017


Na razie dostałem 10 zgłoszeń do udziału :) Mam na dzieję, że weźmiecie udział w konkursie i proszę o wypełnienie ankiety z boku o konkursie.

Aktualizacja 2 - Konkurs przedłużony do 09.09 !


Konkurs zostaje przedłużony do 09.09 ! Dlatego, że widzę dopiero wysyłacie prace, a już za dwa dni kończy się Konkurs :) Dlatego przedłużam Konkurs wam, żebyście się nie śpieszyli :) A 10.09 zostaną ogłoszone wyniki ! Pisząc do was na maila kto wygrał. Więc nie śpieszcie się :) 


Aktualizacja 3 - Wyniki / Prace



Zacznę od tego, że bardzo dziękuję tym osobom które wzięły udział w konkursie! Wszystkie prace były piękne, niestety tylko było można wygrać w zadaniu 1 jedno miejsce i w drugim zadaniu! Było trudno, ale dałem radę wybrać. Nie smućcie się, ponieważ jest planowany już Konkurs w listopadzie z okazji rocznicy bloga, więc będziecie mieć kolejną szanse na wygranie :) Drugie chciałbym prosić wszystkich osobom o czytanie bloga oraz jeśli macie kogoś znajomego, a uwielbia Soy Lunę :) To podajcie nazwę bloga czy adres :) Co wam zależy, z góry dziękuję. Chciałbym również się podzielić wspaniałym pracą którzy wygrali konkurs. Za błędy nie liczyłem ! Zależało mi najbardziej jak opisaliście szczegółowo itp :) Oto wspaniałe prace:

ZADANIE 1:
Temat: Narysuj swoją ulubioną postać i napisać dlaczego akurat jest twoją ulubiona postacią,(Zwycięska praca)
Moją ulubioną postacią w serialu jest Jim, którą gra Ana Jara Martinez. Lubię tą postać ponieważ jest bardzo koleżeńska i zawsze można na niej polegać, a takich ludzi na świecie jest coraz mniej. Jest w stanie nawet zrezygnować z ważnych dla niej rzeczy dla przyjaciół, jest to bardzo szlachetne. Podoba mi się w niej również to, że ma pasję i marzenia, które stara się realizować. Bardzo lubię osoby z takim usposobieniem jak Jim. Ona zawsze jest wesoła, charyzmatyczna, pogodna i te pozytywne emocje stara się przekazywać innym osobom. Cenię tę postać, ponieważ sama mam taką koleżankę na, którą zawsze mogę liczyć i każdemu życzę takiej przyjaźni

(Rysunek)                                                                                         (W realu)

Zdjęcie wykonałem ja ! Rysunek wykonany jest po lewej stronie ! Zauważyłem, że rysunek był odwzorowywany  właśnie zdjęcia którego wkleiłem :) Podoba wam się bo mnie bardzo! Piękna praca Natalia ! Choć wszystkie prace jakie przysłaliście były piękne.

ZADANIE 2:
Temat: Napisz za co lubisz serial !(Zwycięska praca)

ZADANIE 2:
Serial Soy Luna lubię przede wszystkim za oryginalność i nietuzinkowy klimat. Dodatkowo humor i utrzymanie serialu w atmosferze przyjaźni i miłości jest po prostu niezwykłe. Kiedy po raz pierwszy go zobaczyłam od razu zakochałam się we wrotkach, a po krótkim czasie stały się one moją ogromną pasją. Już w pierwszym odcinku bardzo polubiłam bohaterów serialu, a w kolejnych, w których zapoznałam się z pozostałymi, moja sympatia do nich wzrosła jeszcze bardziej. Najbardziej polubiłam serialową Lunę, w którą wciela się Karol Sevilla. Niedługo potem to właśnie ona stała się moją największą idolką. Podczas oglądania razem z bohaterami przeżywam ich wzloty i upadki. Tak bardzo się z nimi związałam, że są dla mnie niemal jak przyjaciele. Kocham ten serial całym moim sercem, ponieważ jest on spełnieniem moich marzeń!

Napisane jest pięknie Edyta ! Dlatego wybrałem ciebie. Informacja do wygranych wczoraj zostały wysłane do was nagrody ! Bardzo mi zależało by, abyście napisały czy otrzymaliście bilety do Wrotkarni :) Również proszę wygranych i nie tylko, ale też wszystkich :) Śledźcie bloga, a będziecie na bieżąco :) To na tyle . Gratuluję wygranych









5 komentarzy:

  1. O jak super! Wzielabym udział lecz mam bardzo daleko do Warszawy ;) Wszystkim powodzenia życzę! 💝

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ja też mam daleko :) Może w kolejnym konkursie wygrasz coś :) Na przykład gadziety z Soy Luny :)

      Pozdrawiam Soy Luna 3 PL

      Usuń
  2. Od momentu wygrania w jakim czasie trzeba skorzystać z wejsciowek? Mają termin?

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisałem to kiedyś z tak ciekawości do Wrotkarni :) Nie nie mają żadnego terminu, tak odpowiedziała Wrotkarnia :) Można śmiało iść w październiku, grudniu, ale polecam wykorzystać do końca tego roku :)

    Pozdrawiam Soy Luna 3 PL

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranym!

    OdpowiedzUsuń