Strony

niedziela, 24 września 2017

Soy Luna 2 - Zapowiedz ostatnich odcinków drugiego sezonu! [Aktualizacja 1]

Zapowiedz ostatnich odcinków drugiego sezonu!
Argentyna dochodzi już do finału serialu Soy Luna! Przed nimi zostało 5 odcinków od Poniedziałku do Piątku. Dzisiaj wyszedł zapowiedz ostatnich odcinków których będzie się naprawdę działo. Czyżby przez Sharon, Lili nie żyje ? Sharon ma coś wspólnego z pożarem ?  a co z ojcem Luny , żyje ? Luna dowie się, że jest Sol Benson? Jeśli chcecie zobaczyć zwiastun zapraszam do rozwinięcia.
Aktualizacja 1 - Zwiastun przetłumaczony na Polski prze ze mnie !
Czyżby przez Sharon, Lili nie żyje ? Sharon ma coś wspólnego z pożarem ?  a co z ojcem Luny , żyje , bo nigdzie nie było go w śnie ? Luna dowie się, że jest Sol Benson? Miłego oglądania zwiastunu :)
Na razie jest nie Polski, ale postaram się przetłumaczyć go na moim kanale, czyli ,,Disney Channel PL,, :)

Aktualizacja 1 - Zwiastun przetłumaczony na Polski prze ze mnie !
Chcieliście abym przetłumaczył zwiastun ? W końcu przetłumaczyłem :) Miłego oglądania bo będzie się działo ! Zapraszam do oglądania mojego filmu i zapraszam do subskrybowania mojego kanału :P


Podoba wam się zapowiedz ? Nie możecie się doczekać premiery finału w Polsce ?  Dajcie znać w komentarzu :)

5 komentarzy: