Strony

środa, 6 września 2017

#LatozSoyLuna - Podsumowanie !

#Lato z Soy Luną - Podsumowanie !  
Seria #LatozSoyLuną podniosła bloga dwa razy tyle wyświetleń niż przed serią ! Za to bardzo dziękuję :) Dziękuję również osobom ,,Gabka i Luna😃,, za to, że pisali wspaniałe komentarze, naprawie zawsze miłe były i za to dziękuję wam, jeśli teraz czytacie to :) W tym poście zobaczycie jaka seria odniosła sukces oraz jaka najmniej! Jeśli chcecie zobaczyć podsumowanie to zapraszam do rozwinięcia :)

Zacznę może jak i skąd pomysł na tą seria. Wszystko zaczęło się pytaniem na mailu ,,czy w wakacje mogliście pisać częściej posty,, i wtedy właśnie zacząłem myśleć co mógł bym zrobić, aby było więcej postów :) i w czerwcu wpadłem na pomysł właśnie na serię #LatozSoyLuną . Oto cała Historia powstania tej serii.
W serii znalazło się wiele nowych serii postów choć nie wszystkie były z serii które naprawdę odniosły sukces ! Pewnie każdy zastanawia się która seria postów odniosła największy sukces ! Stwierdziłem że seria która odniosła największy sukces w przyszłym roku na wakacjach będzie pojawiać się częściej :) Jest to seria o parach, czyli ,,Łączy ich coś?,, która naprawdę odniosła wielki sukces ! Widzę,że na prawdę polubiliście to widząc dwa razy wejść niż w innych postach :) Również odniosła seria sukces ,,Poznaj Bliżej aktorów i serialowych postać,, też wam chyba spodobał seria po wyświetleniach :) i odniosła sukces ,,Przygotowania do Soy Luna 3,, ! Choć ta seria postów pojawiła się w serii #LatozSoyLuną to tak dalej będzie kontynuowana w roku szkolnym, ponieważ nadal nagrywają! Tak na prawdę widzę, że wszystkie posty lubicie z serii, ale te co napisałem są różnice wyświetleń od innych postów :) Bardzo dziękuje tym co czytali posty ! Również powstały nowe posty które nie były w serii wakacyjnej, to są

- Mało znane zdjęcia
- Podsumowanie pierwszego sezonu

Te serie postów będą nadal, więc nie martwcie się, że już ich nie zobaczycie :) A też je lubicie po wyświetleniach. Też powiem które posty nie odniosły sukces i były to ,,Podsumowania zawodów wrotkarskich i Openu Music z pierwszego sezonu,, ! Choć nie odniosły sukcesu tak chcę je dokończyć bo na prawdę się nie męczyłem się nimi zbyt mocno :) To już na tyle w podsumowaniu .

Która wam seria się najbardziej podobała? Widzimy się za rok z serią. Dajcie znać która wam seria postów podobała w komentarzu :) Z chęcią poczytam .

5 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za Tak wspaniałe wyróżnienie jest mi bardzo miło. Mam nadzieję że oglądalność bloga podwyższy się jeszcze bardziej Choć z twoich postów wynika ze już jest duża i ze więcej osób będzie pisało komentarze.
    I przepraszam że nie podziękowałam ani nie napisałam żadnego komentarza wcześniej ale coś z telefonem mi się zepsuło
    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam serdecznie Luna😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za Tak wspaniałe wyróżnienie jest mi bardzo miło. Mam nadzieję że oglądalność bloga podwyższy się jeszcze bardziej Choć z twoich postów wynika ze już jest duża i ze więcej osób będzie pisało komentarze.
    I przepraszam że nie podziękowałam ani nie napisałam żadnego komentarza wcześniej ale coś z telefonem mi się zepsuło
    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam serdecznie Luna😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się cieszę bo podniosła oglądalność jeszcze dwa razy od tej serii #LatozSoyLuną :) Co do nie pisania nie musisz mnie przepraszać bo nie masz za co rozumiem ciebie i wierze :) Zasługiwałaś na takie wyróżnienie bo pisałaś w każdym prawie poście komentarze więc proszę bardzo :)

      Usuń
  3. I oczywiście nadal będę pisać
    No jak będę miała czas bo teraz szkoła i różnie to bywa 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. I oczywiście nadal będę pisać
    No jak będę miała czas bo teraz szkoła i różnie to bywa 😃

    OdpowiedzUsuń