Strony

piątek, 1 września 2017

#Lato z Soy Luną - #5 Cover - Opracowanie - Besos De Ceniza

#Lato z Soy Luną - #5 Cover - Opracowanie - Besos De Ceniza
Zapraszam was na ostatni cover Karol oraz na ostatni post z serii opracowań coverów! Dzisiaj będzie kolejny cover tym razem coverem będzie piosenka ,,Besos de ceniza,,! Piosenka bardzo wpada w ucho! Jeśli chcecie zobaczyć ostatni post na ten rok, to zapraszam do rozwinięcia posta :)




Karol wykonała cover do tej piosenki 25 marca w 2017 roku. Karol nie opublikowała wersję Karaoke, ani z napisami bo już jest jej  w oryginalny coveru.


Teledysk ( Do piosenki Besos de ceniza )

Oryginalny teledysk ( Do piosenki Besos de ceniza )

Tekst piosenki:


Algo me pasa no consigo dormir 
Tomo una foto y me tiro al sofá 
Voy a romperla el aire se me va. 

Frente a su casa tu le hablabas te vi! 
La acorralabas te olvidabas de mi 
Salí corriendo no pude resistir. 

Ella es mi amiga y no te importó 
No te importó 
Ella es mi amiga mía la mejor 
Fuiste a buscarla para hablarle de amor.

Ref.

Besos de ceniza 
Alma quebradiza 
Ojos de inocente 
Corazón que miente 
Como los bandidos te deslizas.

Besos de ceniza 
Alma quebradiza 
Ojos de inocente 
Corazón que miente 
Todo de repente se hace trizas. 

Fueron promesas cuentos de cristal 
Frágil tu modo de amarrarte de mi 
Lo he visto todo no me puedes mentir. 

Ella es mi amiga y no te importó 
No te importó 
Ella es mi amiga mía la mejor 
Fuiste a buscarla para hablarle de amor. 

Ref.

Besos de ceniza 
Alma quebradiza 
Ojos de inocente 
Corazón que miente 
Como los bandidos te deslizas. 

Besos de ceniza 
Alma quebradiza 
Ojos de inocente 
Corazón que miente 
Todo de repente se hace trizas. 

Besos de ceniza 
Alma quebradiza 
Ojos de inocente 
Corazón que miente 
Como los bandidos te deslizas. 

Besos de ceniza 
Alma quebradiza 
Ojos de inocente 
Corazón que miente 
Todo de repente se hace trizas. 

Ella es mi amiga y no te importó 
No te importó 
Ella es mi amiga mía la mejor 
Fuiste a buscarla para hablarle de amor. 

Ref.

Besos de ceniza 
Alma quebradiza 
Ojos de inocente 
Corazón que miente 
Como los bandidos te deslizas. 

Besos de ceniza 
Alma quebradiza 
Ojos de inocente 
Corazón que miente 
Todo de repente se hace trizas. 

Besos de ceniza 
Alma quebradiza 
Ojos de inocente 
Corazón que miente 
Como los bandidos te deslizas. 

Besos de ceniza 
Alma quebradiza 
Ojos de inocente 
Corazón que miente 
Todo de repente se hace trizas.

Tekst Polski:


Nie wiem co się ze mną dzieje, nie mogę spać.
Biorę twoje zdjęcie i rzucam na kanapę.
Zamierzam je rozerwać, powietrze uchodzi ze mnie.

Przed moim domem rozmawiałeś z nią, widziałam Cię.
Masz ją na wylot, zapomniałeś o mnie
Wyjechałam, nie mogłam się powstrzymać.

Ona jest moją przyjaciółką, a ty tego nie wiesz.
A ty tego nie wiesz
Ona jest moją najlepszą przyjaciółką
Poszedłeś do niej rozmawiać o miłości.

Ref. 
Pocałunki z popiołu
Dusza krucha
Oczy niewinne
Serce kłamliwe
Podobnie jak bandyci w poślizgu

Pocałunki z popiołu 
Dusza krucha
Oczy niewinne
Serce kłamliwe
Wszystko nagle zamienia się w strzępy.

Obiecano mi opowieści ze szkła.
Niszczysz siebie przywiązując się do mnie
Widziałam już to, mnie nie oszukasz.

Ona jest moją przyjaciółką, a ty tego nie wiesz.
A ty tego nie wiesz
Ona jest moją najlepszą przyjaciółką
Poszedłeś do niej rozmawiać o miłości.

Ref. 
Pocałunki z popiołu 
Dusza krucha
Oczy niewinne
Serce kłamliwe
Podobnie jak bandyci w poślizga

Pocałunki z popiołu 
Dusza krucha
Oczy niewinne
Serce kłamliwe
Wszystko nagle zamienia się w strzępy.

Pocałunki z popiołu 
Dusza krucha
Oczy niewinne
Serce kłamliwe
Podobnie jak bandyci w poślizgu.

Pocałunki z popiołu 
Dusza krucha
Oczy niewinne
Serce kłamliwe
Wszystko nagle zamienia się w strzępy.

Ona jest moją przyjaciółką, a ty tego nie wiesz.
A ty tego nie wiesz
Ona jest moją najlepszą przyjaciółką
Poszedłeś do niej rozmawiać o miłości.

Ref.
Pocałunki z popiołu
Dusza krucha
Oczy niewinne
Serce kłamliwe
Podobnie jak bandyci w poślizgu.

Pocałunki z popiołu 
Dusza krucha
Oczy niewinne 
Serce kłamliwe
Wszystko nagle zamienia się w strzępy.


 Podoba wam się cover Karol ? Czy lepsza
wersja oryginalnej ? Dajcie znać w komentarzu ! 
Widzimy się za rok z tą seria :)


1 komentarz: