Strony

środa, 20 września 2017

Soy Luna 2 - Co ile odcinków będzie przerwa w drugim sezonie?

Soy Luna 2 - Co ile odcinków będzie przerwa w drugim sezonie?
Za nami są już dwa odcinki drugiego sezonu! Dzisiaj dowiecie się co ile będą przerwy w drugim sezonie. Niektórzy myślą, przerwa pojawi się w połowie sezonu! Choć się mylą. Drugi sezon serialu wiele się zmieniło nowi dubbingują niektóre postacie czy odcinki nowe lecą od Poniedziałku do piątku, ale co ile będzie przerwa ? Tego dowiecie się w poście :) Zapraszam

Zacznę od tego czemu niektórzy myślą, że będziemy mieli przerwę dopiero w 40 odcinku ?! Dlatego, że w innych krajach lecą odcinki od Poniedziałku do Piątku ! A my właśnie tak mamy z drugim sezonem i inne kraje mają przerwę w 40 odcinku ! Choć Polska dała nam jeden dzień więcej w tygodniu odcinków to i tak nie zmienia nic z przerwami :( W Polsce przerwy będą co 20 odcinków więc nic się nie zmienia :( Również wiemy już kiedy kończą się nowe odcinki z drugiego sezonu , ostatni nowym odcinkiem zobaczymy 13 Października (Piątek) i właśnie już w Poniedziałek 16 Września wracają stare odcinki i jadą od 1 odcinka z 2 sezonu !

Cieszycie się, że zostaje bez zmian ? Czy chcielibyście jechać do 40 odcinka i dopiero przerwę ? Pamiętajcie 13 Października zobaczymy ostatni odcinek przed przerwą ! 

11 komentarzy:

  1. Dopiero się zaczęły, a już niedługo będzie przerwa :/. No i nie wiadomo ile czasu będzie ona trwać.
    Wolałabym przerwę dopiero po 40 odcinku, tak jak mają inne kraje.
    A tak w ogóle, to jestem strasznie zawiedziona polskim dubbingiem. Niektóre postacie brzmią bardzo źle! W 1 sezonie dubbing był perfekcyjny...a teraz jest do bani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ten Polski Disney robi z tymi serialami zabawę :( Jak coś to przerwa będzie trwać 2 miesiące i powinien wrócić w Grudniu ! Jeśli Disney zdecyduję jak w tamtym roku nie emitować nowe odcinki to dopiero byśmy mieli w Styczniu :( Dokładnie jeśli chodzi o głosy to 100 razy lepsze były w 1 sezonie. Cóż zrobić cieszmy się co mamy . Oraz będziemy informować na bieżąco jeśli coś się dowiemy :)

      Pozdrawiam Soy Luna 3 PL

      Usuń
  2. Ja się wcale nie cieszę że będą przerwy mogli puścić cały sezon bez przerw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Ale nic z tym nie zrobimy :( Taki jest nasz Disney Channel Polska :)

      Pozdrawiam Soy Luna 3 PL

      Usuń
  3. Na 2 sezon czekaliśmy całkiem długo
    Może te przerwy co 20 minut szybciej nam zlecą w porównaniu do przerwy 1 sezon-2 sezon
    Mam nadzieję
    Pozdrawiam Luna😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Może szybko zlecą tylko zamiast 20 minut to powinno byc 20 odcinków :D

      Usuń
    2. Tak,pomyłka chciałam napisać odcinków A napisałam minut.
      Akurat myślałam o tym ile minut trwa Soy Luna,bo niektórzy mówią że trwa 40 inni ze 45 jeszcze inni ze 50 albo 55 albo ze 60 minut
      😀

      Usuń
    3. Tak,pomyłka chciałam napisać odcinków A napisałam minut.
      Akurat myślałam o tym ile minut trwa Soy Luna,bo niektórzy mówią że trwa 40 inni ze 45 jeszcze inni ze 50 albo 55 albo ze 60 minut
      😀

      Usuń
  4. Dla mnie to coś ważnego bo, jak oglądam Soy lunę to zapominam o świecie i tylko myśle o lunie śpiewam, tańcze i uczę się piosenek na pamięć nawet jak one są po innym języku jak tylko leci sam podkład to już wiem jaka to piosenka i nazwa oglądałam wszystkie odcinki 1 sezonu 2 teraz codziennie oglądam a jak będzie przerwa co ja będę robiła ale napewno nigdy nie zapomne o tej kreskówce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi te przerwy w sumie pasują :) Nie zawsze mam czas oglądać SL jednak znam hiszpański więc zawsze mg oglądać odc po hiszpańsku

    OdpowiedzUsuń