Strony

sobota, 9 września 2017

Nowy rok, Nowe Możliwości !

Nowy rok, Nowe Możliwości ! 
Każdy wrócił już do szkoły! Jedni są szczęśliwi drudzy nie. Ja tak na prawdę nie jestem zadowolony, że wróciliśmy do szkoły, ale cóż zrobić życie takie jest :( Również wszyscy myślą co teraz będzie się pojawiać nie martwcie się wrócą serie które były jeszcze przed serią oraz kontynuację! Niedługo kolejne spoilery czy nowinki z trzeciego sezonu! Więc zapraszam was wszystkich do mini posta :)

Zacznę od tego, że dostałem pytanie nie dawno ,,Czy będą opracowania odcinków z 2 sezonu ?,, Tak będą w każdą sobotę opracowanie odcinków z całego tygodnia, jak wrócą odcinki :)

Bardzo lubiana przez was seria która, była przed serią #LatozSoyLuną wróci jest to ,,Opracowania serii,, dobrze się złożyło, ponieważ pojawiło się wiele serii filmików z Soy Luny! Seria powinna pojawiać się raz w tygodniu choć nie zawsze będzie jak wiecie Szkoła będzie powodem :)

Serie jak ,,Podsumowanie z pierwszego sezonu / Mało znane zdjęcia / Spoilery / Przygotowania do Soy Luna 3 / Powrócą ! Zostały wymyślone w trakcie serii choć tak będą pojawiać się w Nowym roku :)

W Sierpniu nie poszło jak na myśli z Recenzjami w #LatozSoyLuną ! Było to przyczyną braku produktów z Soy Luny ! Choć teraz mam mega produktów dla tego postanowiłem, że od czasu do czasu będą ,,Recenzje,, :)

Spoilery to nie muszę mówić jak wiecie, jest sporo to sklejam w jeden post więc raz na miesiąc lub więcej będą pojawiać się Spoilery dotyczące trzeciego sezonu.

I teraz ostatnio serią będzie ,,Podsumowanie pierwszego sezonu,, Seria będzie się jeszcze pojawić do premiery drugiego sezonu :)

Cieszycie się, że wróciliście do szkoły ? Cieszycie się z serii które wrócą ? Dajcie znać w komentarzu



14 komentarzy:

  1. Bardzo cieszę się z wszystkich serii. A najbardziej z spoilerów!

    OdpowiedzUsuń
  2. O, której godzinie mniej więcej możemy spodziewać się wyników konkursu? ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do 18:00 pojawią się wyniki, ponieważ jestem nie w domu.

      Pozdrawiam Soy Luna 3 PL

      Usuń
    2. A będą też na blogu czy wysyłasz tylko na maila?

      Usuń
    3. Bedę wysyłał maila kto wygrał i pokażę prace w poście ,,Wyniki konkursu #1,, :)

      Usuń
    4. Ile osób zgłosiło się do konkursu? Sorki za tyle pytań

      Usuń
    5. z jakieś 30 lub więcej :) Choć mało się zgłosiło, ale lepiej mniej do wyboru :)

      Usuń
    6. Do wygranych napisałem już mail :) Jeśli nie otrzymałeś Anonimowy wiadomości w mail to niestety :( Ale polecam spróbowania w kolejnym konkursie który możliwe, że niedługo się pojawi :)

      Pozdrawiam Soy Luna 3 PL

      Usuń
    7. Dostałam maila �� (rysunek Jim) Dzięki za docenienie mojej pracy, mam jeszcze pytanie, za ile czasu mogę spodziewać się wejściówek? ��

      Usuń
    8. Za jakieś tydzień do 2 tygodni. Ponieważ teraz nie mam zbytnio czasu :)

      Usuń
    9. dzięki za odpowiedź ;)

      Usuń
    10. :) I zapraszam cię do oglądania dalej mojego bloga :)

      Usuń