Strony

wtorek, 7 marca 2017

[Opracowanie] Cuando Bailo - Kiedy tańczę

Czas na pierwsze opracowanie na dziś  Dziś przyszła pora na piosenkę Cuando Bailo, bardzo mało znana piosenka która nawet nie pojawiła się na żadnej płycie . Piosenka była dwa razy śpiewana na Openie Music więc na polski nazywa się  ,, Kiedy tańczę,, Jeśli jesteś ciekawy jak brzmi piosenka to zapraszam do dalszego czytania!
Piosenka była zaśpiewana dwa razy na openie jak mówiłem prędzej

oraz na Openie dziewczyny kontra chłopaki , Disney La zrobił błąd nie I'd Be Crazy tylko
Cuando Bailo wogule inaczej wogule brzmi I'd Be Crazy  od Cuando Bailo,

No to czas na tłumaczenie

Tekst piosenki:


No existe nada igual a esta sensación
Estalla el escenario a mi alrededor
El publico me aclama por ser el mejor
Y yo ya lo sé
Ya lo sé

Siempre preparado para deslumbrar
Comienza la función esto sera genial
Se encienden ya las luces, este es mi lugar
Y yo ya lo sé
Ya lo sé
Ya lo sé, sé, sé, sé, sé

Cuando bailo
Voy siguiendo el compás
Del corazón

Voy vibrando
No importa nada más
Que mi canción

Es la música de mi interior
Que no tarda
En llegar

Cuando bailo

Voy vibrando

Cuando bailo

Voy vibrando

Es la música de mi interior
Que no tarda
En llegar

Cuando balio

Voy vibrando


Tłumaczenie:

Nie ma to jak to uczucie
Rozbija scenę wokół mnie,
Publiczność z uznaniem wita mnie, aby być najlepszym
I już wiem, już wiem


Zawsze gotowy do olśnienia
zaczyna wydajność, to będzie wielki
Już włączone światła, to jest moje miejsce
I już wiem, już wiem.
Już wiem, wiem, wiem, wiem, wiem.

Kiedy tańczę obserwuje bicia serc.

Wibruje, nie obchodzi to w mojej piosence

Muzyka skryta w moim wnętrzu

Nie długo czeka


Wibruje.


Kiedy tańczę...

I co sądzicie o piosence mi się wydaje że nie jest taka zła ale i tak nie podbije Alas czy Siempre Juntos , za 15/20 minut kolejne opracowanie z drugiego sezonu.










1 komentarz: