Strony

sobota, 4 marca 2017

[Opracowanie] Musica En Ti -Muzyka w Tobie

Czas zacząć drugą serię z opracowaniami z drugiej płyty! Dziś przyszła pora na piosenkę Musicia En Ti czyli w tłumaczeniu na Polski to ,, Muzyka w Tobie ,, Jeśli jesteś ciekawy jak brzmi piosenka to zapraszam do dalszego czytania!



Tekst piosenki:


Sé quien soy
yo estoy
buscando algo
¿donde voy?
siempre te encuentro
sigo soñando

sé de ti
me estas
diciendo algo
¿donde vas?
siempre te encuentro
yo seguiré a tu lado

luces que se encienden
crece mi pasión
sueña que es posible
sube ya el telón
sube ya el telón

Ref.Vives en mi
suelto mi voz
música es sola no estoy
nacen y siento
melodías que lo cuentan todo

Ven a cantar
seamos dos
música en ti
libre este amor
cambiando el mundo
siempre música seremos todo

Tekst Polski :
 Wiem, kim jestem
jestem
szukam czegoś
Dokąd idę ?
zawsze cie znaleźć
ciągle marząc

Wiesz,
mi to
mówi coś
Gdzie idziesz ?
zawsze cie znajdę
będę z tobą

Światła,
moja pasja rośnie
sny, że jest to możliwe
i kurtyna unosi się
i kurtyna unosi się

Ref. Żyjesz we mnie
tracę głos
muzyka jedyna nie jest
urodzony i czuje
melodia, która wszystko powie

Przyjdź śpiewać
jesteśmy dwoje
muzyka w tobie
ta wolna miłość
zmienia świat
muzyka zawsze będzie wszystkim




Podoba się wam piosenka , piszcie w komentarzach jaką byście chcieli kolejne opracowanie z płyty musica en ti

1 komentarz: